Şimdi Ara

Teltaks servis iyi midir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
3.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar telefonumda sensör problemi var.Bu servise kargolamayi düşünüyorum.Önceden kullanan var mı bu servisi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • sızın telefon garantı dısıydı sanırsam. ve sensor sıkıntısı vardı...

    panel degısımı olacak umarım farkındasınızdır?

    servıs hakkında bılgı myok ama eger 400 500 tl vermeyı dusunuyorsanız sengullere yollayın derım
  • discovery telefonumun ekranını teltaks servise yaptırdım sahibi gayet ilgili ve işinde iyi bir arkadaş , yaklaşık 3 ay oluyor sorunsuz kullanıyorum , sanırım kendisi de bu forum da üye.
  • drxman D kullanıcısına yanıt
    bugun bende asus zenfone 5 ekran değişimi için teltaksa gönderdim.umarım bende senin gibi memnun kalırım.
  • ilk kez duyuyorum böyle bir servis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dwho -- 4 Şubat 2015; 16:39:09 >
  • özel servis , belki onun için duyulmamış olabilir.
  • Merhaba, ben de iPhone 5'imi sarj entegresi sorunundan dolayi bu firmaya kargolamayi dusunuyorum. Teknik servis guvenilir midir, tecrube eden arkadaslarin yorumunu bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Tamamen bilgilendirme amaçlı yazıyorum. Reklam yapma ya da karalama niyetim yok.

    Iphone kırık ekran değişimi için gittim bu servise. Yer olarak yakın sayılabilecek mesafedeydi.

    Karşılama, ilgi ve hız iyi. Telefonları büyükçe bir tezgahın arka tarafında misafirlerin girmesinin yasak oldugu bölgede gözünüzden uzakta yapıyorlar.

    Telefonun ekranını değiştirdim ve titreşim ve wifi sorunları baş gösterdi. İkinci defa gittim, titreşim sorunu aklıma gelmedi, wifi sorununu ise hallettiler. 1 ay sonra tekrar aynı sorunla karşılaştım ve yine gittim. Bu defa teknik servisteki arkadaşın ilgisizliği neticesinde hiçbir şey yapılmadan telefonum geri verildi. Sorunum hallolmamış, getirdiğimde de bu kadar çekiyordu dediğimde ise cevap verme ve ilgi gösterme nezaketinde bulunmadılar. O gün o ufacık sorunla (kendilerinin yol açtığı) ilgilenmedikleri için tüketici olarak görevimi yapıp insanları bilinçlendirmenin en iyi cevap olacagını düşündüğüm için oradan ayrıldım. Farklı bir teknik servis (mahalle arası servisi diye tabir etmeme izin verin lütfen) açıp telefona baktığında hayretler içinde kaldı ve mesleki açıdan hiç hoş yorumlarda bulunmadı. Detaylarına girmeyeceğim. Kısacası telefonun içindeki vidaların yarısı yoktu. Titreşim de o nedenle çalışmıyordu, wifi de o nedenle çekmiyordu. Hatta telefonun kamerası bile karıncalı televizyon dönemi görüntüsüne götürmüştü beni ki bunu o kötü işçiliğe bağlamamıştım son ana kadar. Sonuç olarak tüm sorunlar cüzi bir masraf karşılığı ( ben talep edilen hizmet bedelinin % 50 fazlasını ödedim yine de ilgi, emek ve dürüstlük tespit ettiğim için) giderildi.

    Kendim de hizmet sektöründe çalışıyorum. Müşteriye nasıl davranılmasını gerektiğini, müşteri psikolojisini gayet iyi biliyorum. Amacım hem Teltaks çalışanlarının hem siz tüketicilerin ve müşterilerin bilgilenmesine hizmet etmekti.

    Lütfen daha fazla ilgi, daha fazla sorumluluk bilinci ile ve Türkiye'ye özgü samimi ve ilişkiler odaklı çalışma tarzımızı kaybetmeden ama içine disiplin ve profesyonelliği de ekleyerek iş kalitemizi arttıralım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jameer

    Merhaba,

    Tamamen bilgilendirme amaçlı yazıyorum. Reklam yapma ya da karalama niyetim yok.

    Iphone kırık ekran değişimi için gittim bu servise. Yer olarak yakın sayılabilecek mesafedeydi.

    Karşılama, ilgi ve hız iyi. Telefonları büyükçe bir tezgahın arka tarafında misafirlerin girmesinin yasak oldugu bölgede gözünüzden uzakta yapıyorlar.

    Telefonun ekranını değiştirdim ve titreşim ve wifi sorunları baş gösterdi. İkinci defa gittim, titreşim sorunu aklıma gelmedi, wifi sorununu ise hallettiler. 1 ay sonra tekrar aynı sorunla karşılaştım ve yine gittim. Bu defa teknik servisteki arkadaşın ilgisizliği neticesinde hiçbir şey yapılmadan telefonum geri verildi. Sorunum hallolmamış, getirdiğimde de bu kadar çekiyordu dediğimde ise cevap verme ve ilgi gösterme nezaketinde bulunmadılar. O gün o ufacık sorunla (kendilerinin yol açtığı) ilgilenmedikleri için tüketici olarak görevimi yapıp insanları bilinçlendirmenin en iyi cevap olacagını düşündüğüm için oradan ayrıldım. Farklı bir teknik servis (mahalle arası servisi diye tabir etmeme izin verin lütfen) açıp telefona baktığında hayretler içinde kaldı ve mesleki açıdan hiç hoş yorumlarda bulunmadı. Detaylarına girmeyeceğim. Kısacası telefonun içindeki vidaların yarısı yoktu. Titreşim de o nedenle çalışmıyordu, wifi de o nedenle çekmiyordu. Hatta telefonun kamerası bile karıncalı televizyon dönemi görüntüsüne götürmüştü beni ki bunu o kötü işçiliğe bağlamamıştım son ana kadar. Sonuç olarak tüm sorunlar cüzi bir masraf karşılığı ( ben talep edilen hizmet bedelinin % 50 fazlasını ödedim yine de ilgi, emek ve dürüstlük tespit ettiğim için) giderildi.

    Kendim de hizmet sektöründe çalışıyorum. Müşteriye nasıl davranılmasını gerektiğini, müşteri psikolojisini gayet iyi biliyorum. Amacım hem Teltaks çalışanlarının hem siz tüketicilerin ve müşterilerin bilgilenmesine hizmet etmekti.

    Lütfen daha fazla ilgi, daha fazla sorumluluk bilinci ile ve Türkiye'ye özgü samimi ve ilişkiler odaklı çalışma tarzımızı kaybetmeden ama içine disiplin ve profesyonelliği de ekleyerek iş kalitemizi arttıralım...

    Jameer kardeşim merhabalar Ben teltaks firması adına yetkili olarak size cevap vermek isterim Biz teltaks olarak servisimizde maalesef müşterilerin gözü önünde onarım yapmamaktayız.Nedenini açıklamak gerekirse çalışma alanımız olan servis bölümü antistatik zemin ve masa örtüsü ile kaplıdır eminim siz antistatik nedir onu bile bilmiyorsunuz biz bu bölümde sizlere daha iyi hizmet vermek adına sorunlu telefonlarınızın onarımı sırasında teknisyenin aşırı elektrik yüklenmesinden dolayı cihazınızdaki kompenatlar zarar görmektedir bu kompenatlar zarar görmesin diye antistatik zemin kullanmak zorundayız.

    Ekran değişimi yapıldıktan sonra 1 ay boyunca kullandınız sorun olmadı 1 ay sonramı wifi bozuldu kardeş biz servis olarak bütün müşterilerimize gayet ilgi ve alaka göstererek davranıyoruz

    Devam edecek olursak teltaks olarak ayda 150 adet iphone ekran değişimi yapmaktayız iphone ekran değişimini yaparken kasa üzerinde veya titreşim motorunun olduğu bölüme kesinlikle müdahale edilmez servisimize gelen telefonların vidaları eksik olsa biz tamamlıyoruz ve eksiksiz şekilde teslim ediyoruz wifi ile alakalı soruna gelince ekran değişimini yaparken anakart kasada çıkartılmadan yapılmaktadır anakart çıkartılsa wifi anteni takılmazsa wifi çekmez ve bu sorunları firmamıza lütfen yüklemeyin dürüstçe açık açık konuşun herkes bu platformda ne olduğunu bilsin


    Cevap vermeme ve ilgi göstermemeye gelince firmamıza gelen tüm müşterilerimize aşırı ilgi ve alaka göstererek hoşgörülü bir şekilde hizmet vermekteyiz.

    Firma olarak hatamız olursa lütfen bizi uyarın

    profesyonel servis olarak hizmet vermekteyiz ve vermeye devam ediyoruz

    Teşekkürler


    Ramazan yiğit

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teltaks servis


    quote:

    Orijinalden alıntı: jameer

    Merhaba,

    Tamamen bilgilendirme amaçlı yazıyorum. Reklam yapma ya da karalama niyetim yok.

    Iphone kırık ekran değişimi için gittim bu servise. Yer olarak yakın sayılabilecek mesafedeydi.

    Karşılama, ilgi ve hız iyi. Telefonları büyükçe bir tezgahın arka tarafında misafirlerin girmesinin yasak oldugu bölgede gözünüzden uzakta yapıyorlar.

    Telefonun ekranını değiştirdim ve titreşim ve wifi sorunları baş gösterdi. İkinci defa gittim, titreşim sorunu aklıma gelmedi, wifi sorununu ise hallettiler. 1 ay sonra tekrar aynı sorunla karşılaştım ve yine gittim. Bu defa teknik servisteki arkadaşın ilgisizliği neticesinde hiçbir şey yapılmadan telefonum geri verildi. Sorunum hallolmamış, getirdiğimde de bu kadar çekiyordu dediğimde ise cevap verme ve ilgi gösterme nezaketinde bulunmadılar. O gün o ufacık sorunla (kendilerinin yol açtığı) ilgilenmedikleri için tüketici olarak görevimi yapıp insanları bilinçlendirmenin en iyi cevap olacagını düşündüğüm için oradan ayrıldım. Farklı bir teknik servis (mahalle arası servisi diye tabir etmeme izin verin lütfen) açıp telefona baktığında hayretler içinde kaldı ve mesleki açıdan hiç hoş yorumlarda bulunmadı. Detaylarına girmeyeceğim. Kısacası telefonun içindeki vidaların yarısı yoktu. Titreşim de o nedenle çalışmıyordu, wifi de o nedenle çekmiyordu. Hatta telefonun kamerası bile karıncalı televizyon dönemi görüntüsüne götürmüştü beni ki bunu o kötü işçiliğe bağlamamıştım son ana kadar. Sonuç olarak tüm sorunlar cüzi bir masraf karşılığı ( ben talep edilen hizmet bedelinin % 50 fazlasını ödedim yine de ilgi, emek ve dürüstlük tespit ettiğim için) giderildi.

    Kendim de hizmet sektöründe çalışıyorum. Müşteriye nasıl davranılmasını gerektiğini, müşteri psikolojisini gayet iyi biliyorum. Amacım hem Teltaks çalışanlarının hem siz tüketicilerin ve müşterilerin bilgilenmesine hizmet etmekti.

    Lütfen daha fazla ilgi, daha fazla sorumluluk bilinci ile ve Türkiye'ye özgü samimi ve ilişkiler odaklı çalışma tarzımızı kaybetmeden ama içine disiplin ve profesyonelliği de ekleyerek iş kalitemizi arttıralım...

    Jameer kardeşim merhabalar Ben teltaks firması adına yetkili olarak size cevap vermek isterim Biz teltaks olarak servisimizde maalesef müşterilerin gözü önünde onarım yapmamaktayız.Nedenini açıklamak gerekirse çalışma alanımız olan servis bölümü antistatik zemin ve masa örtüsü ile kaplıdır eminim siz antistatik nedir onu bile bilmiyorsunuz biz bu bölümde sizlere daha iyi hizmet vermek adına sorunlu telefonlarınızın onarımı sırasında teknisyenin aşırı elektrik yüklenmesinden dolayı cihazınızdaki kompenatlar zarar görmektedir bu kompenatlar zarar görmesin diye antistatik zemin kullanmak zorundayız.

    Ekran değişimi yapıldıktan sonra 1 ay boyunca kullandınız sorun olmadı 1 ay sonramı wifi bozuldu kardeş biz servis olarak bütün müşterilerimize gayet ilgi ve alaka göstererek davranıyoruz

    Devam edecek olursak teltaks olarak ayda 150 adet iphone ekran değişimi yapmaktayız iphone ekran değişimini yaparken kasa üzerinde veya titreşim motorunun olduğu bölüme kesinlikle müdahale edilmez servisimize gelen telefonların vidaları eksik olsa biz tamamlıyoruz ve eksiksiz şekilde teslim ediyoruz wifi ile alakalı soruna gelince ekran değişimini yaparken anakart kasada çıkartılmadan yapılmaktadır anakart çıkartılsa wifi anteni takılmazsa wifi çekmez ve bu sorunları firmamıza lütfen yüklemeyin dürüstçe açık açık konuşun herkes bu platformda ne olduğunu bilsin


    Cevap vermeme ve ilgi göstermemeye gelince firmamıza gelen tüm müşterilerimize aşırı ilgi ve alaka göstererek hoşgörülü bir şekilde hizmet vermekteyiz.

    Firma olarak hatamız olursa lütfen bizi uyarın

    profesyonel servis olarak hizmet vermekteyiz ve vermeye devam ediyoruz

    Teşekkürler


    Ramazan yiğit

    "siz antistatik nedir onu bile bilmiyorsunuz"

    Diyerek müşteriyi küçümser tavrınız sizi tanımadan bendeki intibanız sıfıra indi.

    Müşteri velinimettir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizim amacımız kimseyi küçümsemek değil bizler insanız hatalarımız mutlaka olur sadece biz müşterilerinin gözü önünde onarım yapmamaktayız bu zemin olmadığı kullanılmadığı Zaman cihaz üzerindeki sorunlar artmaktadır benim belirtmek istediğim bu kullanılan zemini pek fazla müşterinin ne için kullanıldığını bilmediği.

    Emin olun biz müşterinin ne kadar önemli ve kıymetli olduğunu biliyoruz kimseyi aşağılamak gibi bize niyetimİz yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teltaks servis -- 19 Nisan 2016; 0:53:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teltaks servis

    Bizim amacımız kimseyi küçümsemek değil bizler insanız hatalarımız mutlaka olur sadece biz müşterilerinin gözü önünde onarım yapmamaktayız bu zemin olmadığı kullanılmadığı Zaman cihaz üzerindeki sorunlar artmaktadır benim belirtmek istediğim bu kullanılan zemini pek fazla müşterinin ne için kullanıldığını bilmediği.

    Emin olun biz müşterinin ne kadar önemli ve kıymetli olduğunu biliyoruz kimseyi aşağılamak gibi bize niyetimİz yok

    Yine de kullandığınız cümle saçma olmuş.. Böyle servis yetkilisi mi olur,
  • bazen13 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar ben de bu servise Asus Zenfone 5 ekran değişimi için gittim. Yarım saatte halledeceğiz dediler, güzel karşılandık bir şey demiyorum.

    1. Telefonu gözünüzün önünde yapmıyorlar bu doğru. Yan bölmede statik elektriğe karşı koruma varmış.
    2. Yarım saatlik dediği işi 1.5 saate halledemedikleri gibi titreşimi çalışan telefonun titreşiminin de çalışmadığını söylediler.
    3. Bu ekranlar orjinal servisin taktığı ekranlar di mi diyorum evet diyor. İki ekran taktı ikisi de doğru dürüst çalışmadı.
    4. Telefonu bırakın, başka sorunu var diyorlar, bırakıyorum.
    5. Ertesi gün telefonla ara ara, bakıyoruz diyorlar. Akşama doğru da elimizdeki serideki ekranlarımız arızalıymış diyor. İsterseniz gelin alın diyor. Sonra kargo ile gönderdiler.
    6. Gelen telefon hiç çalışmıyordu, tekrar geri gönderdim. Neyse ki iletişim kanalları (whatsapp dahil) açık ve cevap veriyorlar.

    Olay bu. Bu firmayı bulmamdaki referansım dahttps://forum.donanimhaber.com/m_97876733/tm.htm bu başlıktı.

    Güncelleme 1: Bugün ilk defa Ramazan Bey aradı, önceleri orada çalışanlar ile görüşüyordum. İletişim eksikliğinden anlaşamadığımızı belirtti. Ellerindeki serideki ekranların gerçekten arızalı çıktığını, başka telefonlara da zarar verdiğini onların da mağduriyetlerini gidermeye çalıştıklarından bahsetti. Benim telefonun da titreşim dahil sorunlarının giderildiği ve test aşamasında olduğunu söyledi. Bakalım telefon bugün yarın gelir, sonuçları yazarım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsr -- 17 Ağustos 2016; 10:55:17 >




  • Kesinlikle tavsiye etmiyorum.... ben mağdur oldum 400 TL param heba oldu...
    yaptırdığıma kesinlikle pişman oldum üste 400 daha versem ikinci el sağlam telefon alırdım...

    En iyi malzemeyi kullanıyoruz diyerek yalan söylüyorlar..
    Tamirden sonra telefonum bir daha düzelmedi en az 5 kere servise geri gitti her seferinde bir problem
    en sonunda 6 ay dolmadan taktıkları ekranın dokunmatiği pert oldu...
    tekrar 150TL para istediler.. 6 ay garanti yalan oldu arıza başka yerde dediler...
    Yetkili servisler bence daha iyi...
    Aldıkları parayı helal etmiyorum... Allah c.c hesabını sorar muhakkak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harmanx -- 2 Aralık 2016; 3:1:57 >
  • arkaşalar mrb ben gaziantep letgo dan aldığım xperia z1 telefon sorunlu çıktı akşam üzeri aldığım için telefona dikkatli bakamadım üstelik denemeden karşımdaki insana güvenip aldım eve geldigimde yaptığım hatayı anladım gaziantep te kaç tane telefon tamircisi varsa hepside çöpe atmam gerektigini söylediler tamirci dediklerim basit merdiven altı tamirci degil gerçek tamir ci internette teltaks servisine rastladım aradığımda gönderin dediler ben gönderdigimde telefonumu çöpe atmış saydım kendimi bir kaç gün sonra telefonunuz yapıldı dendi hemen ücreti yatırdım ürün kargodan gelince bu telefon benim degil dedim gerçekten ince işçilik ve iletişimleri oldukça kibar aldığı para helal olsun
  • kesinlikle tavsiye ediyorum çöp diye elimde bulunan telefonların (5 adet) hepsini teltaks hal edip bana teslim etti teşekkürler.
  • Mesajlarıma bakarken denk geldim, 2016 yazında yazdığım mesaja güncelleme olsun. Taktıkları dokunmatik 2 ay bile sürmedi bozuldu. Kendim aliexpressten 120 değil 80 liraya çok daha kaliteli orjinalinden ayırt edilemeyen asus logo lu ekranı aldım ve taktım. 2 seneye yakın oldu sorunsuz çalışıyor. Telefon tamircilerini geçin arkadaşlar, açın YouTube videolarını arızanın nasıl giderildigini görün, yapabilecek gibi görüyorsanız kendinizi, malzemeyi sipariş edin ve kendiniz yapın. Parayla rezillik bu servisler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsr -- 19 Temmuz 2018; 7:15:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.