Şimdi Ara

Duster 4wd mi, Subaru XV mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
1
Favori
5.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • subarudan şaşma
  • https://www.youtube.com/watch?v=p3v_Nyo09PI
    xv nin buz üzerinde patinajı...
    ben dusterla böyle bir eğimde böyle bir patinajla karşılaşmadım...
    lastikler de önemli tabi 0 michelin alpin 5 ler takılıydı...
    xv subarunun üvey evladı olsa, duster dacia'nın yıldızı olsa da biri subaru öteki dacia... tamam kalite farkı var... kimse itiraz edemez...
    ama xv arazide daha iyidir demek... pek mantıklı gelmiyor...
    https://www.youtube.com/watch?v=H1ZkZU85sE0
    en ufak eğimde aracın tamponu oturuyor yere...
    diğer konulara bir itirazımız yok esasen...
    ama arazi performansı, dizel olması, yakıt ve bakım maliyeti, her yerde servis, 2. elde değerinin daha az düşmesi bakımlarından duster önde...
    kalan her şeyde subaru tabi...
    kişisel öncelikler önemli...
    ama anlaşamadığımız nokta arazi...
    duster hafif arazide gider. orta zorluktaki arazide çamur biraz artınca zor zar idare eder.
    xv de hafifte idare eder. ama orta zorluğa gelmez! Yapısı gereği! altı biraz yüksek binek araç formunda sonuçta!




  • Xv sinifinin en iyi araclarindan biri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlikileti

    https://www.youtube.com/watch?v=p3v_Nyo09PI
    xv nin buz üzerinde patinajı...
    ben dusterla böyle bir eğimde böyle bir patinajla karşılaşmadım...
    lastikler de önemli tabi 0 michelin alpin 5 ler takılıydı...
    xv subarunun üvey evladı olsa, duster dacia'nın yıldızı olsa da biri subaru öteki dacia... tamam kalite farkı var... kimse itiraz edemez...
    ama xv arazide daha iyidir demek... pek mantıklı gelmiyor...
    https://www.youtube.com/watch?v=H1ZkZU85sE0
    en ufak eğimde aracın tamponu oturuyor yere...
    diğer konulara bir itirazımız yok esasen...
    ama arazi performansı, dizel olması, yakıt ve bakım maliyeti, her yerde servis, 2. elde değerinin daha az düşmesi bakımlarından duster önde...
    kalan her şeyde subaru tabi...
    kişisel öncelikler önemli...
    ama anlaşamadığımız nokta arazi...
    duster hafif arazide gider. orta zorluktaki arazide çamur biraz artınca zor zar idare eder.
    xv de hafifte idare eder. ama orta zorluğa gelmez! Yapısı gereği! altı biraz yüksek binek araç formunda sonuçta!

    22 cm xv nin yerden yuksekligi.binek arac formunda falan degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • KOMBO KRALI kullanıcısına yanıt
    tampon abicim tampon... yaklaşma açısı çok zayıf... sadece yükseklik değil yani
    fiat freemont a bak... onun yaklaşma açısı da berbat...
    birazcık da çamur ya da sert kar olsa... tampon oturur içine...
    2. videoda görünüyor... azıcık bir eğim var ama aracın sınırlarına gelinmiş...
  • iki aracı incelediğimizde
    ortak yönleri:
    fiyatı, 4 lastiğe ve 1 direksiyona sahip olması, isimlerinde u harfi bulunması
  • Evet, XVnin tek sıkıntısı (yakıtı servisi falan saymıyorum, bilerek alınır kabullenilir);
    yaklaşma açısı. Zaten SUV değil, CROSSOVER!
    Örneğin şu videodaki yere sanırım yaklaşamaz XV?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anlikileti A kullanıcısına yanıt
    Dostum o linkini verdiğin video subarunun başarısını gösterir, teker boşa dönmesine rağmen araç kilit görevi görüp dört çeker görevini yerine getirmiştir, espsiz dusterın aynı lastikle ordan geçme ihtimali yok. Karda en önemli unsur lastiktir.
    Standart bir kış lastiğine sahip xv nin dağda yukarı eğimli yolda daha önceden araç geçmemiş yerde açtığı yol resmini yolluyorum.

     Duster 4wd mi, Subaru XV mi? Duster 4wd mi, Subaru XV mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sensodrive -- 30 Ocak 2015; 23:55:52 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlikileti

    https://www.youtube.com/watch?v=p3v_Nyo09PI
    xv nin buz üzerinde patinajı...
    ben dusterla böyle bir eğimde böyle bir patinajla karşılaşmadım...
    lastikler de önemli tabi 0 michelin alpin 5 ler takılıydı...
    xv subarunun üvey evladı olsa, duster dacia'nın yıldızı olsa da biri subaru öteki dacia... tamam kalite farkı var... kimse itiraz edemez...
    ama xv arazide daha iyidir demek... pek mantıklı gelmiyor...
    https://www.youtube.com/watch?v=H1ZkZU85sE0
    en ufak eğimde aracın tamponu oturuyor yere...
    diğer konulara bir itirazımız yok esasen...
    ama arazi performansı, dizel olması, yakıt ve bakım maliyeti, her yerde servis, 2. elde değerinin daha az düşmesi bakımlarından duster önde...
    kalan her şeyde subaru tabi...
    kişisel öncelikler önemli...
    ama anlaşamadığımız nokta arazi...
    duster hafif arazide gider. orta zorluktaki arazide çamur biraz artınca zor zar idare eder.
    xv de hafifte idare eder. ama orta zorluğa gelmez! Yapısı gereği! altı biraz yüksek binek araç formunda sonuçta!

    1. videoyu gözüyle izleyen insan anlar subaru vdc sisteminin başarısını, buz üzerinde patinaj çekiyor diyerek araca bok atmak da ayrı bir ironi hoş duster aynı durumda güç bile aktaramaz arka aksa ama neyse.

    Bütün altyapı, yürüyen aksam, şasi, elektronik destekler bitti bir aracın arazi kabiliyetini tampon eğimi ile ölçmek mi moda oldu şaka mısınız anlamadım ki :) 2. video gibi bir tırmanışta duster gibi alçak ve narin altyapıya sahip araçlar büyük ihtimalle aks kırılması gibi sorunla karşı karşıya kalabilirler. En ufak eğimde tamponu yere oturuyormuş tek dert tampon olsun o zaman, hoş ben daha tamponu yere oturan xv görmedim, başıma da gelmedi forumdaki 50 küsür xv sahibi de bu yönde şikayet belirtmediler :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Dusterın yaklaşma açısı 30, uzaklaşma açısı 36 derece.

    XVnin yaklaşma açısı 19.6, uzaklaşma açısı 29.3 derece.

    Bunu yazmak için girmiştim. Herkes ezbere Subaru demiş ama bence Duster daha başarılı olur arazide. Ayrıca XV deki motor rezillik tam anlamıyla

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanoglanli

    Duster 4 çekerler bağımsız süspansiyon.
    Mesele o değil.
    Benim dikkat ettiğim daha önceki mesajımda da belirttim;
    Özellikle gevşek zeminde düşük hızda rampa tırmanırken, ön tekerlerde birinin bpşa geldiği ya da arka tekerlerin taş kaya tümsek gibi bir engele takıldığı durumlarda DUSTER, patinaja düşüp kalıyor.
    Ama izlediğim SUBARU videolarında, patinajlı da olsa yürümeye devam ediyor.

    Sebebi subarudaki aktif tork vektörü sistemi, boşa çıkan tekere daha fazla güç iletilmiyor ihtiyacı olan tekere aktarılıyor, çok ekstrem durumlar yoksa tek teker bile yere bassa araç hareket edebiliyor. Dacia'nın nissandan aldığı sistemde gücü dağıtmak gibi bir olay yok sadece ön arka aks eşit dağıtım yapabiliyor haliyle benzer durumda aracı hareket ettirmek için gerekli güç dağıtılamayacaktır. Alttaki videoyu izlerseniz subaru ile aradaki farkı anlarsınız nissan'ın akıllı 4 çeker sistemi bile aynı şekilde güç gönderemiyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=kRniF4JQN2U




  • xv konuşulan yere sürekli forester örnekleri verdiğinizin farkında mısınız?
    xv birçok yönden duster 4x4 den üstündür kabul derken, dusterın da yine birçok yönden üstün olduğunu söylüyoruz sadece...
    henüz duster foresterdan iyidir diyecek kadar kafayı yemedik...
    kaldı ki o videodaki testi çakma ön arka diff klidi takılmış herhangi bir jip de geçer...
    modifiye edip düzeltebileceğiniz şeyler var düzeltemeyecekleriniz var...
    xv ye yükseltme kiti de yaparsınız siz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anlikileti

    xv konuşulan yere sürekli forester örnekleri verdiğinizin farkında mısınız?
    xv birçok yönden duster 4x4 den üstündür kabul derken, dusterın da yine birçok yönden üstün olduğunu söylüyoruz sadece...
    henüz duster foresterdan iyidir diyecek kadar kafayı yemedik...
    kaldı ki o videodaki testi çakma ön arka diff klidi takılmış herhangi bir jip de geçer...
    modifiye edip düzeltebileceğiniz şeyler var düzeltemeyecekleriniz var...
    xv ye yükseltme kiti de yaparsınız siz :)


    Sürekli forester örneği vermedim aktif tork vektörü sisteminin nasıl çalıştığı hakkında ufak bir bilgilendirme niteliğindedir o, sistem xv de de aynı şekilde çalışıyor ve güncel forester (turbo olmayan) ile xv aynı dağılımı ve programlamayı kullanıyor. Sistemin mükemmelliği zaten orada genellikle asfalt kullanımı için geliştirilmiş bir aracın diff kilidi olmadan tek tekerlek üstünde hareket edebilmesine olanak sağlaması. Ayrıca XV ye yükseltme kitine gerek de yok zaten compact crossoverlar içerisinde 221 mm ile yerden en yüksek araç olur xv :) Size tamponu yüksek ama yere yakın fake off-roader duster ile mutluluklar dilemek gerek bu durumda :)




  • tşk ederim iyi dilekleriniz için...
    duster offroader değil ama arazi ve şehir için f/p şampiyonu türkiye şartlarına göre...
    Yakıt sorun olmasa bu tartışmaları hiç yapmazdık...
    eski bir LC vx80 ya da yeni bir L200 alır onu kullanırdık...
    gerçi sizin araç neredeyse onlara yakın yakar... hız yapmayacaksanız bi düşünün derim... :)
  • Duster 1.6 benzinli ş.içi yakıt : 9.6 litre ( manuel, 105 hp, 4x2)

    Xv 1.6 benzinli şehir içi yakıt: 7.9 litre ( otomatik,115hp, 4x4)

    Duster 1.5 dizel şehir içi yakıt : 5.7 litre ( manuel, 110 hp, 4x4)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görebildiğim Donanım Farklılıkları;

    Xv de olup Duster da olmayanlar ( elegance- laureate )

    Perde havayastığı
    Diz havayastığı
    Otomatik Vites
    Xenon far ve far yıkama
    yağmur ve far sensörü
    17 jant
    Koltuk ve Silecek Isıtma
    Lastik basınç sensörü
    Koyulaştırılmış arka camlar
    Elektrikli katlanır ayna
    Çift bölgeli tam otomatik klima
    Cruise Control
    Çok fonksiyonlu derinlik ayarlı direksiyon
    Gelişmiş yol bilgisayarı
    Deri Direksiyon Simidi ve vites topuzu
    Geri görüş kamerası
    6 hapörlor
    ön kol dayama
    start stop




    Duster da olup xv de olmayanlar

    Stepne
    Krom egzos ucu
    vites değiştirme göstergesi
    portatif küllük çakmak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lütfen şu videonun 1:52den itibaten DUSTERın patinajını izleyin.
    Dusterda tam da belirttiğim durum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • subaru ile dacia kıyaslanır mı yapmayın Allah aşkına arkadaşlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sensodrive

    Son olarak da fiyat bilgisini verelim isteyen istediğini alsın

    Duster 1.6 baz model
    Almanya fiyatı 10.700 euro ( 29.475 lira)
    Türkiye Fiyatı 47.900 lira

    Duster laureate dizel 4x4
    Almanya fiyatı 17.890 euro (49.200 lira)
    Türkiye fiyatı 62.550 lira

    Xv elegance
    Almanya fiyatı 27.700 euro ( 76.200 lira)
    Türkiye fiyatı 77.000 lira

    Enson baktığımda duster 1.6 42.000 tl idi, arkadas yeni sıfır dizel ful versiyon olanı 51 e aldı , bu fiyatları nerden uyduruyosunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XV tasarim olarak begenmedigim bir araç. Başka alternatiflere de bakılabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.