Şimdi Ara

Neden Volvo

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
97
Cevap
0
Favori
6.486
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • işte bundan;
    http://www.youtube.com/watch?v=FP7zMxu-Yzo

    ncap bile hikaye test böyle yapılır.



  • Volvo dedimi dururum arkadaş..dünyada varsa daha sağlam ve güvenlisi buyursun çıksın.........
  • adamlar dobra dobra test yapıyolar
  • ncap bu testlerin yanında halt etmiş
    volvo babalar gibi aracını yerden yere vuruyor ama araba hala sağlam
  • İki şey dikkatimi çekti:
    1. Volvo 30 yıldır Volvo araçlarının karıştığı kazalara kendi inceleme ekibini gönderip aracı inceliyor.
    2. Videodaki test merkezinde EuroNCAp gibi sadece önden ve yandan değil her açıdan çarpışma ve takla testleri yapılıyor. Üstelik bu tesler araç piyasaya çıktıktan sonra değil, öncesinde yapılıyor, yeterince güvenli bulunmazsa seri üretime geçilmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 29 Ekim 2006; 20:42:00 >
  • tek kelimeyle sağlam
  • sadece volvo bu tür işler yapmıyor. büyütmeyin. bunlar ayrıca beğenmediğiniz euro ncap için.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    bmw mi vw passat mı
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    sadece volvo bu tür işler yapmıyor. büyütmeyin. bunlar ayrıca beğenmediğiniz euro ncap için.

    Böle ayrıntılı test yapan bi otomobil firması varsa link verin hocam.
  • iyi izlenmemiş sanırım video
    orada yapılan testlerin euroncap le uzaktan yakından alakası yok
    adam hertürlü açıdan çarpıçma yapabilmek için 50milyon euroluk tesis yapmış daha ne ncap te sadece önen ve yandan çarpma var
    valla ben mercedes testlerinide izledim volvo gibi bu işi yapanı görmedim
    zaten zamanında emniyet kemerinide icad edip bütün otomobil firmalarının kullanımına veren , patentini açık alan volvodur neden ? insan için !!!
  • 1959 yılında Mercedes'in yaptığı bir takla testi... Taa o zamanlarda böyle şeyler yapmaları etkileyici.

     Neden Volvo


    http://www.whnet.com/4x4/slroll.html

    Volvo, Mercedes ve Saab bu konuda çok farklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 30 Ekim 2006; 0:27:16 >
  • Birkaç Volvo videosu:
    http://www.youtube.com/watch?v=GWt5YZNfnoQ&mode=related&search=
    http://www.youtube.com/watch?v=6c0xv9KFVvI

    Şu link de çarpışma anında oluşan kamçı etkisine karşı koltuk güvenliğine dair bir rapor:
    http://www.thatcham.org/ncwr/pdfs/crash_protection_2006.pdf

    Ben Volvo'ya da Mercedes'e de insan hayatına verdikleri önemden ötürü saygı duyuyorum. Aynı segmentte güvenlikte Volvo ile eş olabilecek Mercedeslerin Volvoların en az iki katı fiyatına olduğunu eklemek istedim.
    Habire ölümcül kazaların olduğu ülkemizde araç tercihinde güvenliğin neden ilk sırada olmadığını ise anlamakta güçlük çekiyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop


    quote:

    Orjinalden alıntı: muribbi

    sadece volvo bu tür işler yapmıyor. büyütmeyin. bunlar ayrıca beğenmediğiniz euro ncap için.

    Böle ayrıntılı test yapan bi otomobil firması varsa link verin hocam.


    http://www.youtube.com/watch?v=GEBC9PbjPv4

    izleyin ve neler kaçırmışsınız görün. firmalar her yaptıklarını volvo ve merso gibi ifşa edecek değiller. ama böyle güzel videolarla insanları bilgilendirmek gerek.




  • Hocam Wikipedia'ya göre, emniyet kemerini ilk defa 1958 yılında İsveçli Nils Bohlin buldu ve adına patentini aldı. Nils bu sırada Volvo'da mühendis olarak çalışıyordu ve emniyet kemer ilk olarak 1959 yılında bir Volvo'da standart olarak kullanılmaya başlandı. Mercedes de biz de düşünmüştük daha önce tarzında bir açıklama yapıyor.

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000
    SAAB:::
    1962 : İlk defa emniyet kemeri
    1963: Çift frenli devreler
    1964: Kontağın kapatılamsı ile farların sönmesi
    1968: Far yıkama ve silme
    1971: enerji soğuran tamponlar
    1972: Yan darbe çıtaları
    1978: Katlanır direksiyon kolonu
    1978: Geniş açılı ayna
    1981 :Asbest içermeyen fren
    !985: direkt enjeksiyon
    1993: Saab güvenli koltuk
    1994: Gece paneli
    1996: Saab aktif kafa koruma sistemi
    1998: EBD
    Sitede daha bir çok şeyi bulduğu yazıyor saab ın, atlayarak bir kaçını verdim...
    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000
    Yanlış bilgi vermeyelim. Emniyet kemerini ilk kullanan saab!!!
    link aşağıda:::
    http://www.saab.com.tr/history/innovations.asp
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay
    iyi izlenmemiş sanırım video
    orada yapılan testlerin euroncap le uzaktan yakından alakası yok
    adam hertürlü açıdan çarpıçma yapabilmek için 50milyon euroluk tesis yapmış daha ne ncap te sadece önen ve yandan çarpma var
    valla ben mercedes testlerinide izledim volvo gibi bu işi yapanı görmedim
    zaten zamanında emniyet kemerinide icad edip bütün otomobil firmalarının kullanımına veren , patentini açık alan volvodur neden ? insan için !!!






  • A Nils Bohlin-Volvo Invention in All Cars 3-Point Seat Belt, a Volvo Safety Development, Has Saved Thousands of Lives
    3-Point Seat Belt, a Volvo Safety Development, Has Saved Thousands of Lives


    IRVINE, Calif., May 26 -- "There's a little bit of 'Volvo' in every vehicle on the American road," says Anne Belec, president and CEO, Volvo Cars of North America. Such a bold assertion is based on Nils Bohlin's development of the three-point safety belt. No single safety device has saved more lives than the 3-point safety belt. In the 1950s, Bohlin, a passionate Inventor brought his background with aircraft pilot ejector seats and his concern for human safety to the Swedish automaker that shared his interests.
    During this time the lap belt -- a safety belt anchored at two points, for use across the occupant's thighs/hips -- was the technology of the day. These crude implements managed to hold vehicle occupants in place, but were plagued by a variety of health issues resulting from the forces against the body during a crash. Lap belts were mostly used by race car drivers at that time, and were only available to motoring public as an option, and a not very popular one at that. In fact, given the choice between lap belts and white wall tires ... white walls won.

    The ideas of Nils Bohlin came to the attention of Gunnar Engellau, then president of AB Volvo in Sweden. Engellau, who loss a relative in a car crash, brought Bohlin into Volvo and supported the continuation of his work. Applying the concepts of pilot restraint in the cockpit of a plane, Bohlin engineered a system combating 'decelerative forces,' such as the effect of abrupt stops characteristic in a car crash.
    In 1958 Nils Bohlin, Volvo design engineer, patented the "Basics of Proper Restraint Systems for Car Occupants," better known as a three-point safety belt. A year later, Bohlin's lap-and-shoulder belt was introduced by Volvo as standard equipment on all of its cars, in Sweden. Today, the 3-Point Safety Belt -- not the first but the modern seatbelt -- is now a standard safety device in almost every car and truck.

    The 3-Point Safety belt is a safety belt with both a lap and a shoulder portion, having three attachment points (one shoulder, two hips). Volvo's unique design allowed for the single belt to 'slip' through the center attaching point thereby increasing comfort and making adjustments a simple task.

    Kaynak:http://www.theautochannel.com/news/2005/05/26/106828.html

    ............
    Ayrıca bkz.:
    Greatest Inventions of All Time - Tüm Zamanların en Büyük Buluşları:
    http://www.edinformatics.com/inventions_inventors/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 30 Ekim 2006; 0:44:06 >




  •  Neden Volvo


    Bu da muhtemelen paranın satın alabileceği en güvenli araç. Hem yüksek yapılı olması, hem ağır olması, hem 4 tekerlekten çekişli olması nedeniyle ben bu sonuca varıyorum. Volvo XC-90.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eveready -- 30 Ekim 2006; 0:44:44 >
  • O sınıfta Euroncap 5 yıldızlı 3 araç var.

    toureg,X5 ve XC-90
    quote:

    Orjinalden alıntı: Eveready

     Neden Volvo


    Bu da muhtemelen paranın satın alabileceği en güvenli araç. Hem yüksek yapılı olması, hem ağır olması, hem 4 tekerlekten çekişli olması nedeniyle ben bu sonuca varıyorum. Volvo XC-90.
  •  Neden Volvo

     Neden Volvo

     Neden Volvo

     Neden Volvo

     Neden Volvo

     Neden Volvo


    Bunlarda Renault'un kendi testleri




  • İlk emniyet kemerini araçlarında kullanan Mercedes, ilk üç noktadan emniyet kemerini kullanan ise Volvo diye biliyorum. Tabi ben de izlediğim belgeselin yalancısıyım.
  • Touareg ile XC-90 biraz daha iyi sanırım X5'ten. Yaya güvenliği Volvo'da daha yüksek ama Touareg çok ufak bir farkla daha başarılı gibi genelde.

    Volvo sürprizlere daha hazırlıklıdır belki de :) Yukarıda gördük. Gerçi her büyük firmanın benzer testleri mutlaka vardır.
  • Doğru. Ama donanımları aynı olanların fiyatlarını karşılaştırdığında en ucuzu XC90. Audi Q7'nin ise dört yıldızlı olduğunu ekleyeyim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000
    O sınıfta Euroncap 5 yıldızlı 3 araç var.
    toureg,X5 ve XC-90
    quote:

    Orjinalden alıntı: Eveready
     Neden Volvo

    Bu da muhtemelen paranın satın alabileceği en güvenli araç. Hem yüksek yapılı olması, hem ağır olması, hem 4 tekerlekten çekişli olması nedeniyle ben bu sonuca varıyorum. Volvo XC-90.





  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.