Şimdi Ara

YU-Gİ-OH OYUN KURALLARI

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
52.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • YA ARKADAŞLAR BU OYUNU ÇÖZEN BİRİ VARSA Bİ NOTPAD FLN HAZIRLAYABİLİRMİ
    yada bi linkle oyun kuralları ve nasıl oynancagı hakkında bi bilgi verebilirmi ben daha monster kartlarını oynamak için sete yerleştiremedim bile ya cok saran bi oyuna benziyo ama çözemedim yardım!!!!



  • quote:

    Orjinalden alıntı: appiah_haktan


    dünyada çocuk, genç ve yetişkinlerden oluşan ve gitgide büyüyen oyuncu kitlesiyle yeni yükselen kolleksiyon kart oyunudur. Zevk için arkadaşınızla oynayabileceğiniz gibi turnuvalara katılarak görkemli ve epik düellolar da yapabilirsiniz.

    Oyun kartları 5 ayrı güçlü ve esrarengiz medeniyetten, sonsuz bir savaşa tutuşmuş yaratıkları simgeler.

    Ateş Medeniyeti: Lavlar ve ateşler ile dolu savaşla yıpranmış bir diyarda ateş gücü fazla olanların yaşamaya hakkı olan bir ülke. Şan ve şeref için savaşan Dragonoid savaşçıların, göklerlerde zırhlı gövdeleri ile uçan ejderhaların, stratejik avantaj peşinde koşan, sürünen ve yuvarlanan robot Armoloidlerin ve asilce zırhlı savaş sistemleriyle her yönden gelen saldırılara karşı koymaya çalışan insanların bölgesi.

    Doğa Medeniyeti: Vahşi doğanın ve balta girmemiş ormanların olduğu bu medeniyette, çok güçlü yarı-yaratık yarı-insan vahşilerin baltaları, kılıçları ve yerinden sökülmüş ağaçları hüküm sürmekte. Katil bitkiler sarmaşıklarını tutabildiği her kurbana uzatırken, dev böcekler de yakalayabildikleri zaferlerin tadını çıkardıkları bakir ve vahşi topraklarda yaşıyorlar.

    Karanlık Medeniyeti: Lanetli ve zehirli topraklarda kurulmuş bu medeniyette korkunç güçleri ve büyüleri ile İblisler korkunç yaşayan ölülere komuta ediyorlar. Kabus yaratıkları kötülük yayarken inanılmaz boyutlardaki solucanlar diyarı bilinmeyen sebeplerlerle toprak altından tarıyorlar.

    Su Medeniyeti: Su altına batmış siber-şehirlerde, gelişmiş teknolojileri ile okyanuslara hükmeden bir medeniyet. Dev balinalar sularda devriye gezip güvenliği sağlarken, ahtapot askerleri de lordlarının düşmanlarını tuzakları ve pusuları ile etkisiz hale getiriyorlar.

    Işık Medeniyeti: Gökyüzünde, bulutların arasında kutsal mabedlerinde yaşayan teknolojik olarak çok gelişmiş bir halk. Bazıları yüksek teknoloji ürünü uzay gemilerini andırırken bazıları da tekno-meleklere benziyor. Ama hepsi çok gizemli ve güçlü.

    Buraya kadar çok orjinal birşey yok ama oyunun hikaye kurgusunun güzel tarafı buradan sonra başlıyor.

    Birçokları için Duel Masters sadece eğlenceli bir oyun olmakla beraber bazıları için bunun çok ötesinde. Bir süre önce bazı seçkin oyuncuların displin ve arzularıyla kartlardaki yaratıkları dünyamıza çağırabildikleri farkediliyor. Bunun için oyuncunu ruhunu disipline eden bir çeşit savaş sanatı olan Kaijudo geliştiriliyor. Anlamı dev canavarlarla savaşma sanatı olarak özetlenebilecek olan bu sanat sayesinde oyuncular kartlardaki yaratıkları yönetebiliyorlar.

    Bu dülleocuları yetiştirmek için eğitim merkezleri kurulmuş ve yakın bir geçmişte iki adam Kaijudo'nun gerçek ustaları olarak ortaya çıkmışlar. Bunlardan bir tanesi sadece "The Master" olarak bilinen yüzü bir düello sırasında yaralanmış olan ve şimdi bir düello okulu yöneten gizemli bir adam. Diğer usta ise Shori Kirifuda ise esrarengiz bir biçimde kaybolmuş.

    İşte Duel Masters'ın hikayesi budur arkadaşlar. İşin esas oyun kısmına gelince...

    1.Başlangıç :

    Destenizin tepesinden beş kart çekin ve bu kartlara bakmadan önünüze kapalı olarak koyun bu kartlar sizin kalkanlarınız olacak. Şimdi beş kart daha çekin ve kimin başlayacağı kararını verin. (Bu kararı herhangi bir şekilde verebilirsiniz.)

    2. Nasıl Kazanırsınız? :

    Canavarlarınızla rakibinize saldırdığınızda bloklanmayan her atağınız rakibin bir kalkanını kırar ve kalkanı kalmadığında bloklayamadığı ilk atakla oyunu kaybetmiş sayılır.

    3. Turn Nasıl Oynanır? :

    Öncelikle her turn'de "tap" edilmiş, (MTG oynayanlar bilir kartın kullanıldığını belirtmek için yan çevirmek ) yani bir önceki turn kullandığınız kartları "untap" etmelisiniz. Battle zone (savaş bölgesi) veya Mana Zone'da (kaynak bölgesi) kullandığınız tüm kartları "untap" etmelisiniz.

    Şimdi bir Kart çekin. (Önemli Not: sadece ilk oynayan oyuna başlangıç turn'ünde kart çekmez.) Destenizdeki son kartı çekerseniz oyunu kaybedersiniz.

    Şimdi Mana Bölgesine her turn'de istediğiniz çeşit bir mana kartı koyabilirsiniz. Aksini yapacak bir büyünüz olmadığı sürece her turn sadece bir mana koyabilirsiniz. Ama mana havuzunuzda kaç mana olacağı size kalmıştır. Bir sınırı yoktur. Her kartın bir mana değeri vardır ancak mana olarak kullandığınız kartları oyun boyunca başka birşey için kullanamazsınız. Kartın üzerinde yazan dikkate almayın sadece mana değerini göz önüne alın. (Hangi kartlrı mana yapacağınıza karar vermek çok önemlidir.)

    4. Büyü yapmak ve yaratık çağırmak :

    Mananız yettiği sürece bir turn'de istediğiniz kadar büyü yapabilir ve yaratık çağırabilirsiniz. Büyü yapmak için gerektiği kadar mana'yı tap edin, ancak en az bir mana gücü büyü ile aynı medeniyete ait olmak zorundadır. Örn:Bir karanlık büyü yapmak için dört mana gerekliyse en az bir mana karanlık medeniyetine ait olmalıdır. Büyünün tanımını okuyun ve uygulayabildiğiniz kadarını uygulayın eğer uygulanamayan bölüm kalırsa bunu önemsemeyin. Yukarıda büyü yapmak için kulanılan kurallar yaratık çağırılırken de geçerlidir. Savaş alanında istediğiniz kadar yaratık çıkarabilirsiniz ancak ilk çağırıldıkları turn saldıramazlar.

    5. Evolution yaratığı çağırmak :

    Yukarıdaki kurallara ek olarak savaş alanınızda evolution yaratığın atası olan yaratık bulunmadan evolution creature çağıramazsınız. Yani hangi yaratıktan türeyecekse o yaratığın savaş alanında olması gerekmekedir. Ev. yaratığı çağırdığınızda "base" yaratığın üstüne kartı yerleştirin artık o yaratığınızın gelişmiş halini kullanacaksınız. Bu gelişmiş yaratıklar çağırıldıkları turn saldırabilirler ve savş alanında gücünüz yettiği kadar bunlardan bulundurabilirsiniz. Ayrıca eğer bir şekilde bu yaratık savaş alanından çıktığında altındaki kart da onunla birlikte çıkar. Evolution yaratığı oyunda kaldığı sürece altındaki kartla bütündür ve tek karttır ama savaş alanından beraber çıksalar da dışarıda tekrar ayrı kartlar olurlar. Örn: Eğer bir büyü gelşmiş yaratığınızı mana bölümüne gönderirse orada hem kendi manasını hem de türediği yaratığın manasını kullanabilirsiniz.

    Saldırmak :

    Saldırmak için savaş alanındaki bir turn önce çıkmış tüm yaratıkları kullanabilirsiniz. Rakibe veya rakibin "tap" edilmiş canavarlarına saldırmak mümkündür. Saldırı için kullandığınız yartıkları tap ederek (yan çevirerek) o yaratıkları kullandığınızı belirtirsiniz. saldırmak için mana harcamanıza gerek yoktur. O yaratığı sadece çağrırken mana harcamanız gerekir. Rakip oyuncuya saldırdığınızda eğer siz bloklayamazsa başlangıçt ayırılan kalkan kartlarından birini kırmş olursunuz ve onun seçtiği bir tane kalkan kartını kendi elinize alırsınız. Bu şekilde hiç kalkanı kalmayan oyuncu son darbeyi yediğinde oyunu kaybeder. (Önemli not: Bazı canavarlar double breaker denilen çift kırış hareketi yaparlar böyle bir durumda sadece bir kalkan kartı kalmış olan savunmacı sadece o kartı kaybeder. Oyunu kaybetmesi için bir darbe daha yemelidir.) Eğer tap edilmiş bir canavara saldırırsanız ve saldırınız bloklanmazsa canavarlar dövüşür ve power'ı yüksek olan diğer kartı oyundan çıkartır. Eşit güçte olan kartların ikisi de oyundan çıkar. Bazen yaratıkların power rakamının yanında bir + değeri görürsünüz. Bu belirli koşullar altında yaratığın gücünün arttığını gösterir. Bu durumda kartın açıklamasını iyi okumak gerekir.

    Bloklamak :

    Bazı kartlar bloklama özelliğine sahiptir. Bu kartlar saldırının aksine çağırıldıkları turn blok yapabilirler. Saldıran taraf istediği yaratık veya oyuncuya ulaşmdan önce bloklayan yaratığı geçmek zorundadır. Yukarıdaki yaratık mücadele kuralları aynen geçerlidir.

    Saldırı sırasında önce saldıran yaratığın özellikleri devreye girer, sonra saldırının kendisi olur, ardından bloklama geçekleşir en son kalkan kartı kırma safhası oynanır ve saldırı sona erer.

    Evet arkadaşlar bu yeni Kart oyunun çok yakın zamnd MTG YuGiOh! gibisektörün önde gelen kart oyunlarına rakip olması kesin gibi. Oynanışı itibarı ile oldukça fazla MTG'yi andırıyor ama sizin de gördüğünüz üzere çok büyük değişiklikler de var. Tüm bunları merak ediyorsanız durmayın. Duel Masters dünyasına girin.

    Tarih: 06:01, 17/4/2006 Kategori: Duel Masters Bağlantı







    Kardeş çok sağolda ya ben şu pc için hazırlanan card oyunundan bahsettim ve bazı seyleri çözemedim derken.. ya hani bi konu vardı YU-Gİ-OH CARD GAME DİYE işte o topicte oyunun downloadı için site verilmişti işte ben oyunu ordan indirdim bi bak eğer biliyorsan yardım lutfen!! hatta indirilen site dewww.humedome.net şimdiden teşekürler




  • www.yugioh.tr.cx/ sitesinden indiriliyor.Kolay gelsin allah sabır versin.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TracyMcRady


    quote:

    Orjinalden alıntı: skous

    beyler bu yu-gi-oh un single playeri warmı weya onlinesi varsa kaç mb we paralı mı??


    Online olarak var ama paralı.Ama deneme icin oynarsan sana 10 duello puanı veriyo.10 duello yapma hakkın var ( yensen de yenilsen de puan azalıyo).Puanın bitince yeni ID açmak zorundasın.Ama parayla duel puanı satın alabiliyosun.Araştır bulursun ebn eskiden oynuyodum unuttum ama siteyi

    www.yugiohonline.com herhalde böyleydi ne zmandan beri oynamıyorum eğer site bu değilse googleye yugioh online yazın sitesi çıkar birde power of chaos serisi 3 çeşittir bi joey the passion 1 kaiba the revenge birde yugi the destiny




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.