Şimdi Ara

Bizdeuygun.com daki Ritzy Servisi bilen var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
4
Favori
13.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, delta garantili diye bizdeuygun dan alıcaktım ama bir baktım ritzy diye bir firmaya dönmüşler. Adını yazdım google da çıkan en ufak bir bilgi yok. Bilgisi olan var mı?



  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mesajım bulunsun yok mu yardım edecek?
  • bende note 4 için araştırıyorum ama bilgi yok. Adı kirlenmiş eski bi firmanın yeni adı olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JUSTALP

    bende note 4 için araştırıyorum ama bilgi yok. Adı kirlenmiş eski bi firmanın yeni adı olabilir

    aynen, fiyat ve sitenin güven oyu çok iyi ama teknik servis işi bozdu
  • Merhaba,

    Ritzy Teknik Servis ekibi olarak, Türkiye'nin önde gelen teknik servisinde edindiğimiz 20 yıllık sektör tecrübemizi kendi yerimizi açarak kurumsal hizmet anlayışımızla müşterilerimize sunuyoruz.

    Gerek servis gerekse teknik olarak son sistem donanımlara sahip servis merkezimizde TSE hizmet ve kalite belgeleriyle yasal yükümlülüklerimizi yerine getirmiş bulunmaktayız.

    Servis merkezimiz paralel ithalatta isim yapmış güvenilir firmalarla ve kurumsal firmalarla özel teknik servis anlaşmaları yaparak yasal garanti süresinde ve sonrasında hizmet vermektedir.

    Ritzy Teknik Servis garantisi ile aldığınız telefonların arızalanması durumunda bize gönderdiğiniz cihazınızın servisteki durumunu size göndereceğimiz kısa mesajlarla, web sayfamızdan ve çağrı merkezimizden her zaman takip edebileceksiniz.

    Paralel ithalatın kalbi olan İstanbul Sirkeci'de bulunan teknik servisimiz, ithalatçı firmalara özellikle yakın olarak kurulmuştur ve her zaman ziyaretinize açıktır.

    Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak sizlere daima hizmet edeceğimizi bilmenizi isteriz.




  • Cok teşekkür ederim ilk mesajinizi bizimle paylastiginiz icin. Aramiza hoşgeldiniz.

    O zaman ilk ve en ünlü sorumuzu soralim.

    Distributor garantili samsungunlarin gittigi ve her ne kadar inletse de darbeye ezige bakmadan telefonu garantiye kabul eden ekmen servisin verdigi bu hizmeti vermedigi sikayet olunan diger servislerden farkli olarak siz bu darbe ezik vuruk cizik telefonlari garantiye hiç kosulsuz ve sartsiz anakarttaki kılcal bir entegre bacağı bu düşmede incilmis 3 ay sonra da kopmuş türünden gerçekle bagdasmasi pek mümkün olmayan bahaneler üretmeden kabul edeceke misiniz?

    Saygilar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JUSTALP -- 6 Ocak 2015; 11:36:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ritzy Teknik Servis kullanıcısına yanıt
    Soru sordum ama size yönlendirme yapmak istedim şimdi oldu sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Teşekkür ederiz.

    Sıvı teması ya da darbe elektronik cihazlarda farklı arızaların oluşmasına yol açabilir.Cihazın onarımı sırasında kendini belli etmeyen fakat ilerde meydana gelecek arızalarda olabilir.
    Tamir edilen arıza tekrarlayabilir. Cep telefonlarının board olarak adlandıralan ana kartı yedi katmandan ve entegrelerden oluşmakta.
    Yukarıda bahsettiğimiz durumların cihazın başına gelmesi sonucunda bu katmanlar hasara uğradığından, çok basit gibi görünen arızalar sonuç vermeyebilir.
    Bu açıklamayı konuya bakış açısı getirmek adına en genel hali le açıklamak istedim.

    Sorunuzda belirttiğiniz cihazı incelemeden servisi yargılamak istemem. Biz ezik, vuruk veya darbeli olan cihazları yasalarda belirtildiği gibi garanti dışı kabul etmekteyiz.
    Servisimize gönderilen her cihazı kamera önünde açarak fiziksel durumunu kayıt altına aldıktan sonra laboratuvarda içini açıyoruz ve resimlerini çekiyoruz.
    Akabinde müşteri ile bu resimler üzerinden onay almak için görüşme sağlıyoruz. Onay aldıktan sonra onarıma başlıyoruz.
    Onarım yaptığımız cihazlara onarım garantisi veriyoruz ve arızanın tekrar etmesi durumunda aldığımız ücreti iade ediyoruz.




  • O zaman akla Ekmen servisin yapmadığı bu şeyi yani distributörün yapmadığı bu şeyi genel olara sizin yapmanız düşündürücü. Bi bakıma mantıklı makul bi bakıma da suistimal edilebilir bir durum. Tabi ki teknik olarak bilemeyeceğimiz bir şey ana kart ve katmanları ama demek ki size telefonu gönderirken telefonumunuzun fotografını cekmek bır ısey yaramayacak cunkü içini açıp fotografını cekıp bakın hıc catlak yok diyemiyoruz. Bu ciddi bır kusku. Tabi ki her telefona bu sekılde yaklasmıyorsunuzdur ama bu bir risk. Telefonum ekmen servise gitmeden evvel bir çok kez düştü sadece 1 ufak eziği vardı ama 6 7 defa düşmüştü betona yada parkeye ancak bu 2 mılımlık ezık bıle sorun olacaksa şahsım adına uğraşılır bir durum olmakla birlikte can sıkıcı.

    peki distributor servisleri bu durumu neden dert etmemektedir?
  • bu arada bizde uygun sitesindeki paralel ithalat note 4 2099 tl piyasadan 200 tl fazla distributorden 200 tl ucuz bu da ilginç b ir not. sebebi ritzy olabilir diye düşünüyorum. çünkü ismi rahatlıkla yazılan tek servis diğer siteleri arayıp net sonuc alınmıyor
  • Konuda ismi gecen sirket icin degil, genel olarak servisler hakkinda dusuncem sudur.

    Ufak vurugu cizigi olan telefonu garanti disi sayip ucret istemek yeni moda oldu. Bu bazi sirketlerin kolaya kacmasidir. Sizin cihazinizin kenarindaki cizikle, cercevesindeki asinma ile basvurdugunuz sorunu tamamen alakasiz olabilir. Ama bunda darbe var bakmayiz bakarsakta garanti disi kalir,fiyati bu demek garantisiz hizmet saglamakla ayni seydir.
    Aldigimiz telefonlara yarin obur gun sikinti olur garanti kabul etmez diye "da vinci eseri" muamelesi mi gosterelim? Yoksa kutudan hic cikarmayip dolabami kaldiralim?

    Online urune siparis verdin ekran kirik gelmis, iphone gibi degil diger markalar direk degisim vermiyorlar, dogru servise diyorlar. Servise gitti cevap su mu olacak: Cihazda kirik var bakmayizve degistirmeyiz!!
    Boyle bir cozum yolu olabilirmi !!

    Kasko sirketleri araca bir sey olursa yaptiririz garantisi veripte arac kaza yaptimi bunda cizik vuruk var yaptirmayizmi diyorlar !! Bu durumda telefonda neden boyle bir muamele goruyor tuketici?

    O zaman yeni moda bu olduysa cihazlarimiz garantisiz sayilsin hatta satin alinirken su sorulsun garantili cihaz istiyorsan fiyat su garantisizse 100 tl daha dusuk.. Ben servislerden bu haksiz bir tutusu goren insanlarin garantisiz alacaklarina eminim.

    Dedigim gibi bu haksiz bir sekilde herkesi her cihazi bir tutmadir. Kimisinin cihazi 20 kere yere duser sert zemine duser kilcal cizik dahi olusmaz ama o dusmeden sorun cikar. Garanti ne yapar : Bunda cizik vuruk yok tamir edeyim der !!
    Ama sizin cihaziniz cebinizdeki anahtardan veya tirnaktan dahi asinmis olabilir ve sorununuz bundan tamamen alakasiz olabilir. Ama gonderdiginiz cihaz sorununa bakilmadan bunda cizik vuruk var denilip geri doner!!

    O zaman servis hizmeti ekstra olarak sunulsun musteriye. Nasilsa her kosulda garanti disi kalan cihazlarimizi alirken garantili sayilmasi icin gereken parayi odemeyelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Haklısın. Durum çok mantıksız. Ben bunda tamamen (her ne kadar inkar etselerde) ithalatçı baskısı oldugunu dusunuyorum. Bu servislerde hakediş diye bir mevzu var mesela bir örnek....En son titreşimi bozuldu. Servise bıraktım yine arıza bulunamadı dendi bir gün sonra serviste çalışan bir arkadaşımı gördüm telefonumu kendisinin yaptığını ve titreşimin değiştirildiğini fakat cihazın 3 ay içinde tekrar gelmesinden ötürü teknisyenin hakediş alamayacağından böyle yaptıklarını belirtti.


    şimdi bu telefonların ağzı gözü çizik vuruk olduğunda ithalatcı firma hakedişi bu telefona mı vereceğim diyor olabilir. Bunu ekmen servisten mühendis başı serhat da söylemişti sorun olmadan değiştirirsek hakediş alamayız diye o yüzden telefonumu 1 tamir oldu 1 sorun yok deyip gönderdiler. Aslında sorun samsung da yada diğer üretcilerde çünkü konuşma sırasında kapanıp açılmayan ekran sorunum ana kart değiştikten sonra da tekrar etti komple ekranı değiştirdiklerinde de tekrar etti ve sonra bi oldu bi olmadı. Demek ki yazılımda bir sorun vardı yada sensörü bozan yazılımdı. Bunu kimsenin araştırmaması da ilginç.

    Bu durumda aslında cesur bir firma bütün pazarı ele geçirebilir.

    Bu arada bi ilginç anekdot size KLİKSA SABANCININ MALI KLIKSA ITHALATCI GARANTISI VERIYOR VE KIMINLE CALISTIGINI ACIKLAMIYOR
    Sayın Şimşek,

    Kliksa.com’ a gösterdiğiniz ilgili için teşekkür ederiz.

    İlgilenmiş olduğunuz ürün 2 yıl ithalatçı firma garantisi altında olmaktadır. İthalatçı firmaya ait bilgiler ürün beraberinde tarafınıza ulaşan garanti belgesinde mevcut olmaktadır.

    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,

    Kliksa.com




  • arkadaşalar öncelikle ben ritzy daha önceden duymayan biri olarak 20yıllık tecrubeyı nerde nasıl kazandıklarını merak ediyorum grey garantılı cihaz almaya gelince tanıdıgım ismi duyulan guvenılırlıgı konusunda şüpe oluşturmayan tek servis deltayı duydum daha önce ismi olan bir çok servisin şu anda ne bi yerı nede bi varlıgı var yani eger cihaz alıcaksanız ve servis arayısında iseniz deltayı öneririm daha önceden delta garantılı s4 aldım 2 kerede servise gönderdim sorun yaşamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codarer

    arkadaşalar öncelikle ben ritzy daha önceden duymayan biri olarak 20yıllık tecrubeyı nerde nasıl kazandıklarını merak ediyorum grey garantılı cihaz almaya gelince tanıdıgım ismi duyulan guvenılırlıgı konusunda şüpe oluşturmayan tek servis deltayı duydum daha önce ismi olan bir çok servisin şu anda ne bi yerı nede bi varlıgı var yani eger cihaz alıcaksanız ve servis arayısında iseniz deltayı öneririm daha önceden delta garantılı s4 aldım 2 kerede servise gönderdim sorun yaşamadım

    Delta servisin forumdaki konusunda millet kan ağlıyor hocam. Eskisi gibi değiller artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ritzy Teknik Servis

    Merhaba,

    Teşekkür ederiz.

    Sıvı teması ya da darbe elektronik cihazlarda farklı arızaların oluşmasına yol açabilir.Cihazın onarımı sırasında kendini belli etmeyen fakat ilerde meydana gelecek arızalarda olabilir.
    Tamir edilen arıza tekrarlayabilir. Cep telefonlarının board olarak adlandıralan ana kartı yedi katmandan ve entegrelerden oluşmakta.
    Yukarıda bahsettiğimiz durumların cihazın başına gelmesi sonucunda bu katmanlar hasara uğradığından, çok basit gibi görünen arızalar sonuç vermeyebilir.
    Bu açıklamayı konuya bakış açısı getirmek adına en genel hali le açıklamak istedim.

    Sorunuzda belirttiğiniz cihazı incelemeden servisi yargılamak istemem. Biz ezik, vuruk veya darbeli olan cihazları yasalarda belirtildiği gibi garanti dışı kabul etmekteyiz.
    Servisimize gönderilen her cihazı kamera önünde açarak fiziksel durumunu kayıt altına aldıktan sonra laboratuvarda içini açıyoruz ve resimlerini çekiyoruz.
    Akabinde müşteri ile bu resimler üzerinden onay almak için görüşme sağlıyoruz. Onay aldıktan sonra onarıma başlıyoruz.
    Onarım yaptığımız cihazlara onarım garantisi veriyoruz ve arızanın tekrar etmesi durumunda aldığımız ücreti iade ediyoruz.



    Merhabalar, Ankara'da yeriniz var mi acaba?




  • KediTartaklayanBodyciFare K kullanıcısına yanıt
    mesela açarsan daha verimlı olur samsung ekmen serviside görüyoruz bakırköy kvk da bunlar distiribitör bide
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codarer

    mesela açarsan daha verimlı olur samsung ekmen serviside görüyoruz bakırköy kvk da bunlar distiribitör bide

    https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=70652467&p=52&f=397

    Konudaki yorumlar yeterli benim açımdan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KediTartaklayanBodyciFare -- 18 Ocak 2015; 0:58:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KediTartaklayanBodyciFare K kullanıcısına yanıt
    Sanki diger servislerin sikayetleri yok siz siz olun ritzymis yok mitzyms yok bilmem neyms bu tarz 20yillik nerde yaptgi anlayamadgmz tecrubelerine aldanip sakin ha garanli diye almayin allah korusun cihazinizdan olursunz belkide

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ezberlenmis metni uzun uzun yazmak degilde uygulamada nasil olcak belli olur,20yillik tecrubeniz tamamda o 20yilik isminiz nedir niye degisti bun bakmak lazim isi yojusa surup herseyi kullanici hatasi diyen seevislerse burda afise ederiz zaten insallah iyi cikarlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.