Şimdi Ara

88 Civic 1.5 92Hp vs 2008 Golf 2.5 150Hp

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
2
Favori
2.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Amerika'nın en saygın tv programından alıntıdır. Honda'nın ve diğer Japon araçlarının halen trafikte bolca bulunduğunu görünce daha da çok olmalıydı diyor insan.

    92 hp Civic 0-100 hızlanmasını 10 snde tamamlamış; 150Hp Golf ise yaklaşık 9 sn.

    Civic 108 feet mesafede durmuş Golf ise oldukça uzun 130 feet gibi bir mesafede duruyor. Aradan geçen 20 yıldaki lastik teknolojisi gelişmelerini de eklersek sanırım hızlanma süreleri eşit olur. Fren, Slalom ve geyik testinde ise Sedan bir araç olmasına rağmen Civic açık ara önde. Gerçekten inanılmaz. Her iki videoyu da mutlaka izleyin 10 dknızı alacak.

    2007 GOLF:




    1988 CIVIC:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi udmexpert -- 31 Aralık 2014; 11:54:19 >







  • Şunu çok iyi biliyorumki Avrupa da eğitim düzeyi yüksek bir toplumda yaşasaydık inanınki eski Japon arabaları kazalara daha az kurban giderdi. Türkiye'de olupta aracınızın 20 yılda perte çıkmaması imkansız. Çok abuk subuk kazalara kurban gidiyor canım arabalar. Avrupa arabalar arızaları yüzünden hurdaya ayrılıyor, Japon arabalarına gelip kırmızıda geçip birileri vuruyor ancan o zaman perte ayrılıyorlar. O da olmasa trafiğin tamamı 80-90 modelli Japon araçlarıyla dolu olurdu. Saygı duymamak mümkün değil Japon otomobillerine
  • Aralarinda en az 500kg agirlik farki vardir yalniz yine de Civic zamaninin otesindeymis bu yadsinamaz tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • önemli olan güvenlik ve konfor. şanzımanı kısa tutarsın her araç 10 saniyede hızlanır. zaten golf'ün 2.5'luk motoru hitler motordan hallice ucuz maliyetli, ağır, hantal bir motordur. golf'ün 400 kg fazla ağırlıkta olduğunu da hesaba katınca pek şaşırtıcı bir sonuç değil denilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 31 Aralık 2014; 12:57:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    önemli olan güvenlik ve konfor. şanzımanı kısa tutarsın her araç 10 saniyede hızlanır. zaten golf'ün 2.5'luk motoru hitler motordan hallice ucuz maliyetli, ağır, hantal bir motordur. golf'ün 400 kg fazla ağırlıkta olduğunu da hesaba katınca pek şaşırtıcı bir sonuç değil denilebilir.

    Tamam yapacak yorum kalmayınca bu yorum normal. Hafif araba yapsaudi o zmn VW. Neden yapamiyor? Slalomda kotu, frende kotu, tüketimde kotu, yol tutusta kotu, daha sayimmi. Araba üretmeyi birakmasi lazim madem o zaman 400 kg hafif yapamiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    önemli olan güvenlik ve konfor. şanzımanı kısa tutarsın her araç 10 saniyede hızlanır. zaten golf'ün 2.5'luk motoru hitler motordan hallice ucuz maliyetli, ağır, hantal bir motordur. golf'ün 400 kg fazla ağırlıkta olduğunu da hesaba katınca pek şaşırtıcı bir sonuç değil denilebilir.

    Tamam yapacak yorum kalmayınca bu yorum normal. Hafif araba yapsaudi o zmn VW. Neden yapamiyor? Slalomda kotu, frende kotu, tüketimde kotu, yol tutusta kotu, daha sayimmi. Araba üretmeyi birakmasi lazim madem o zaman 400 kg hafif yapamiyor

    1988 model ile 2008 modeli kıyaslayıp "neden 400 kg ağırmış" demek pek mantıklı değil. güvenlik önlemleri arttırıldığından, ek koruma barları vs. olduğundan ağırlığın 400 kg artması normal. ucuz maliyetli hantal motoru da hesaba katınca yavaş kalması normal. meşhur bmw e30 bile 950 kg ağırlığa sahipti o yıllarda. yine kısa şanzımana sahip 900 kiloluk 65 beygirlik broadway bile seriydi.

    sadece seriymiş, frenleri biraz daha kısa mesafede tutuyor diye en az 8 hava yastıklı ve 3 harfli bütün donanımlara sahip golf'ten daha mı iyi olacak bunlar. güldürmeyin beni.

    20 yıllık iki ayrı devrin aracını kıyaslayıp, "aha golf kötü araçmış" demek mantıklı değildir. konforlu sürüşü hesaba katmıyorum bile.

    çok isteyen hava yastıksız, koruma önlemsiz, 900 kiloluk seri honda'ya biner.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K.Kahriman -- 31 Aralık 2014; 13:34:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    önemli olan güvenlik ve konfor. şanzımanı kısa tutarsın her araç 10 saniyede hızlanır. zaten golf'ün 2.5'luk motoru hitler motordan hallice ucuz maliyetli, ağır, hantal bir motordur. golf'ün 400 kg fazla ağırlıkta olduğunu da hesaba katınca pek şaşırtıcı bir sonuç değil denilebilir.

    Tamam yapacak yorum kalmayınca bu yorum normal. Hafif araba yapsaudi o zmn VW. Neden yapamiyor? Slalomda kotu, frende kotu, tüketimde kotu, yol tutusta kotu, daha sayimmi. Araba üretmeyi birakmasi lazim madem o zaman 400 kg hafif yapamiyor

    1988 model ile 2008 modeli kıyaslayıp "neden 400 kg ağırmış" demek pek mantıklı değil. güvenlik önlemleri arttırıldığından, ek koruma barları vs. olduğundan ağırlığın 400 kg artması normal. ucuz maliyetli hantal motoru da hesaba katınca yavaş kalması normal. meşhur bmw e30 bile 950 kg ağırlığa sahipti o yıllarda. yine kısa şanzımana sahip 900 kiloluk 65 beygirlik broadway bile seriydi.

    sadece seriymiş, frenleri biraz daha kısa mesafede tutuyor diye en az 8 hava yastıklı ve 3 harfli bütün donanımlara sahip golf'ten daha mı iyi olacak bunlar. güldürmeyin beni.

    20 yıllık iki ayrı devrin aracını kıyaslayıp, "aha golf kötü araçmış" demek mantıklı değildir. konforlu sürüşü hesaba katmıyorum bile.

    çok isteyen hava yastıksız, koruma önlemsiz, 900 kiloluk seri honda'ya biner.


    Sunu bilseydin bu yorumu da yapmazdin. O euro NCAP testleri var ya 2002 de başladı. Ama 90 da Honda mazda vs japon firmaları kendileri carpisma testlerini 15 sene önceden yapiyolardi zaten. Hep beraber gulelim istersen olmaz mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 88 model civic te direksiyon ayarı kimsenin dikkatini çekmedimi?

    ağırlık farkı muhakkak etken ama yinede neredeyse 2 kat güce sahip ve 900cc büyük motor olmasına rağmen golfün daha fazla fark açması lazımdı.
  • isterse civic 3 saniyede 0-100 yapsın uçsun konsun. o tiple golfun rakibi olamaz
  • Tipide model yilina gore guzel bence şirin öyle demeyin ya. Ariza bile yapmiyo zaten mis gibi araba yapmislar helal olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iyi de honda 88 de neyse hala o. Ama golf uctu gitti..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Iyi de honda 88 de neyse hala o. Ama golf uctu gitti..

    golf biraz yavaş uçsun 88 model hondayla 2014 model honda aynı diyebiliyorsan zaten arabadan anlamıyorsundur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ersah00

    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Iyi de honda 88 de neyse hala o. Ama golf uctu gitti..

    golf biraz yavaş uçsun 88 model hondayla 2014 model honda aynı diyebiliyorsan zaten arabadan anlamıyorsundur

    Konu sahibi arkadas sadece 0-100 ve fren mesafesiyle iki araci karsilastirip birini ustun bulduysa ben de yaparim ne alakasi var. bakin internetten 1.6 honda ile 1.4 golfe busefer yine siz fanlar kimin ustun oldugunu 0-100 le bulun.

    Yil olmus 2015 honda hala eski hondalarin ekmegini yiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    ben konu sahibini tastiklemedim 1.6 ile 1.4 honda vw arasında internette videolar var buyrun sizde bakabilirsiniz ben daha önce baktım. anti parantez ben honda fanı falanda değilim,honda arabamda yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    quote:

    Orijinalden alıntı: udmexpert


    quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    önemli olan güvenlik ve konfor. şanzımanı kısa tutarsın her araç 10 saniyede hızlanır. zaten golf'ün 2.5'luk motoru hitler motordan hallice ucuz maliyetli, ağır, hantal bir motordur. golf'ün 400 kg fazla ağırlıkta olduğunu da hesaba katınca pek şaşırtıcı bir sonuç değil denilebilir.

    Tamam yapacak yorum kalmayınca bu yorum normal. Hafif araba yapsaudi o zmn VW. Neden yapamiyor? Slalomda kotu, frende kotu, tüketimde kotu, yol tutusta kotu, daha sayimmi. Araba üretmeyi birakmasi lazim madem o zaman 400 kg hafif yapamiyor

    1988 model ile 2008 modeli kıyaslayıp "neden 400 kg ağırmış" demek pek mantıklı değil. güvenlik önlemleri arttırıldığından, ek koruma barları vs. olduğundan ağırlığın 400 kg artması normal. ucuz maliyetli hantal motoru da hesaba katınca yavaş kalması normal. meşhur bmw e30 bile 950 kg ağırlığa sahipti o yıllarda. yine kısa şanzımana sahip 900 kiloluk 65 beygirlik broadway bile seriydi.

    sadece seriymiş, frenleri biraz daha kısa mesafede tutuyor diye en az 8 hava yastıklı ve 3 harfli bütün donanımlara sahip golf'ten daha mı iyi olacak bunlar. güldürmeyin beni.

    20 yıllık iki ayrı devrin aracını kıyaslayıp, "aha golf kötü araçmış" demek mantıklı değildir. konforlu sürüşü hesaba katmıyorum bile.

    çok isteyen hava yastıksız, koruma önlemsiz, 900 kiloluk seri honda'ya biner.


    Sunu bilseydin bu yorumu da yapmazdin. O euro NCAP testleri var ya 2002 de başladı. Ama 90 da Honda mazda vs japon firmaları kendileri carpisma testlerini 15 sene önceden yapiyolardi zaten. Hep beraber gulelim istersen olmaz mi

    Anlamayan insana laf anlatılmaz hocam boşverin kendi halimde konuşuyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 92 hp duzde 160 görür mu gorur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Iyi de honda 88 de neyse hala o. Ama golf uctu gitti..

    Aynen katılıyorum.
    Madem çok iyiydi bugün neden iyi değil.
    70'lerde üretilmeye başlanan 1.6 motorlu Golf GTI'ı bugünün Honda Civic'inin karşısına koysak fark yine böyle olur.
    Eee .... Ne öğrendik.
    Zamandan bağımsız test yapılamaz. Zaman farketmeksizin değerlendirme yapılamaz.
    Yapılır ama fantezi olur.
    Ben de Autocar dergisinde okuyorum bazen, adamlar savaş gemisi ile Rolls-Royce karşılaştırıyorlar mesela... dediğim gibi fantezi için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derfgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_

    Iyi de honda 88 de neyse hala o. Ama golf uctu gitti..

    Aynen katılıyorum.
    Madem çok iyiydi bugün neden iyi değil.
    70'lerde üretilmeye başlanan 1.6 motorlu Golf GTI'ı bugünün Honda Civic'inin karşısına koysak fark yine böyle olur.
    Eee .... Ne öğrendik.
    Zamandan bağımsız test yapılamaz. Zaman farketmeksizin değerlendirme yapılamaz.
    Yapılır ama fantezi olur.
    Ben de Autocar dergisinde okuyorum bazen, adamlar savaş gemisi ile Rolls-Royce karşılaştırıyorlar mesela... dediğim gibi fantezi için.

    Yilbasi diye bu kadarda alkol icilmezki ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • japonlar araba yapar almanlar konfor bu kadar basit
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    japonlar araba yapar almanlar konfor bu kadar basit

    TV koltuğu almalisin o zmn konfor istiyorsan. Boşa almanlarda arama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.