Şimdi Ara

Superonline Eski Modeminizi Değiştirin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese merhaba,

    Başımdan geçen bir durumu sizlerle paylaşmak istedim.Belki aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlara bir rehber olur.

    2 yıldır Superonline fiber internet abonesiyim.İlk kurulumda modem olarak 'TİLGİN HGA1311' marka modem getirmişlerdi.Bu modem eski tip tek analog antenli ve 802.11g destekliydi.Bu modem kablolu bağlantıda max 54mbit,ortalamada ise 22Mbit hız sunmaktaydı..Bende bu modemin çekim kalitesinden ,Superonline'ın turbo buton hizmetinden(1 günlüğüne 5Tl'ye 100Mbit internet) faydalanamamaktan ve Voip telefon bağlantısına özellik olarak destek vermediğinden dolayı forumdan okuduklarımla beraber müşteri hizmetlerine telefon açıp modemimin değiştirilmesini istedim.

    Çağrı merkezi çalışanına bu şikayetlerimi belirttim ancak oralı bile olmadı.Telefondaki bayan 0 bilgi ile bana teknik anlamda akıl vermeye çalıştı.Sonuç olarak bu sebeblerden dolayı modem değiştirme isteğinizi gerçekleştiremeyiz,eğer keyfi olarak değiştirmek isterseniz 150TL ödeme yapın değiştirelim dediler.
    Bende bu durumu sikayetvar.com adresine yazdım.Akabinde hemen beni aradılar ve evinize teknik servis gönderelim dediler.

    Biraz önce elinde yeni tip 802.11n destekli kendinden çift anteni olan 'HUAWEİ HG253s' marka modemle teknik servis geldi.Hiç sorgu sual sormadan modemi değiştirdi.Bende başımdan geçen durumu kendilerine anlattım ve ''siz hiç sormadan modemi değiştirdiniz'' dedim.Yetkili arkadaş zaten sistemimizde eski tip modem kullandığınız gözüküyor,çağrı merkezi elemanları belli prosedür dışına çıkmaz dolayısıyla modem değişikliği yapmak istemezler dedi.

    Bu gibi durumda bir şekilde durumu bize(teknik servis) intikal ettirmeye çalışın dedi.En basitinden modemin fişini çek,elektrik gelmediğini söyle dedi.Direk olarak bize yönlendirirler bizde modem değişikliğini yaparız dedi.

    Sonuç olarak modemiyle ilgili şikayeti,sıkıntısı olan varsa böyle bir yol izleyebilirler.Siz siz olun çağrı merkeziyle fazla muhattap olmamaya çalışın.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.İyi forumlar herkese...







  • Tebrikler. Haydi herkes sikayetvar.com'a yazsın.
  • davedevil kullanıcısına yanıt
    Burada bu gibi tecrübeleri paylaşmak yaşanacak vakit kaybını önleyecektir.
    Şikayet var gibi sitelerin olması biz tüketiciler için hakkımızı aramak anlamında bir çözüm kapısıdır.
    Doğru olanı yapmışsınız...

    Ayrıca belirtmeliyim ki;
    Turkcell superonline müşteri hizmetleri maalesef ki ezbere konuşmaktan öteye gidemiyor.
    Tarafıma tanımladıkları 2 senelik ücretsiz sinema tv indirimim bu ayki güncel faturamda görünmüyor.Bu hatayı kesilecek faturada sorun olacaktır diye belirtmeme rağmen ,şikayet formunu kesilen faturadaki sorun gibi açıp ne kadar duyarsız olduklarını kanıtladılar.
    Şikayetimin üzerinden 2 haftadan fazla bir zaman gecti ,geri dönen olmadığı gibi güncel faturamda indirim düzeltmesi de yapılmadı.
    Kaale alınmadığım için bu durumda Şikayet var gibi tüketici dostu olan bir siteye yazmaktan başka da seçeneğim kalmadı.
  • Para durumu söz konusu oldumu çok güzel konuşuyorlar.Hizmet istediğin zaman kem küm
  • Acaba Uydunette yapar mı?

    Hayırlı olsun bu arada hocam güle güle kullanın .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim.Eğerki buna benzer bir durum varsa yapabilirler.Denemek lazım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.