< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fb100.Yil -- 11 Temmuz 2006; 15:30:29 > |
|
_____________________________
Atam izindeyiz, biz de Fenerbahçeliyiz!..
![]() |

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fb100.Yil -- 11 Temmuz 2006; 15:30:29 > |
|
_____________________________
Atam izindeyiz, biz de Fenerbahçeliyiz!..
![]() |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Atam izindeyiz, biz de Fenerbahçeliyiz!..
![]() |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Atam izindeyiz, biz de Fenerbahçeliyiz!..
![]() |
|
|
_____________________________
Atam izindeyiz, biz de Fenerbahçeliyiz!..
![]() |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Hayranlık cehaletin kızıdır. İnsanlar ancak anlamadıklarına hayran olur ve taparlar-Jean Meslier |
|
|
_____________________________
"I would rather be hated for who I am,
than loved for who I am not" |