Şimdi Ara

Navigasyon sorun...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Bundan bir ay oncesine kadar her sey normalken bir anda navigasyonda sadece beyaz ekran oluştu. Ses var ama görüntü sadece beyaz. Kargoyla nexte yolliyim derken kargoda ekranı çatlamış firma garanti dısı kaldığını tamir için 70 lira ücret istediğini belirttiler. Yazılım olarak ben atamaz miyim? Beyaz ekran sorununu çözemez miyim?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    ARAS - MNG - PTT - SÜRAT - YURTİÇİ KARGO % 80 İNDİRİM 4 TL!!!

    Türk Telekom 20 TL yükleme 15 TL'ye !!!

    20 TL'ye 40 TL Opet // Shell Yakıt Kodu satışı...
  • Ekran çatlamışsa nasıl kullanacaksınızki?Beyaz ekranda + işareti varmıydı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nativist

    Merhabalar. Bundan bir ay oncesine kadar her sey normalken bir anda navigasyonda sadece beyaz ekran oluştu. Ses var ama görüntü sadece beyaz. Kargoyla nexte yolliyim derken kargoda ekranı çatlamış firma garanti dısı kaldığını tamir için 70 lira ücret istediğini belirttiler. Yazılım olarak ben atamaz miyim? Beyaz ekran sorununu çözemez miyim?

    Kargo firması sorumluluğu kabul etmiyor mu? Ayrıca Next neden hasarlı kargoyu kabul etmiş?
    _____________________________
    Özgür Göksel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Ekran çatlamışsa nasıl kullanacaksınızki?Beyaz ekranda + işareti varmıydı?

    Yazılımı ayarlayabilirsem kullanılabilir durumda sanırım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ARAS - MNG - PTT - SÜRAT - YURTİÇİ KARGO % 80 İNDİRİM 4 TL!!!

    Türk Telekom 20 TL yükleme 15 TL'ye !!!

    20 TL'ye 40 TL Opet // Shell Yakıt Kodu satışı...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nativist


    quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Ekran çatlamışsa nasıl kullanacaksınızki?Beyaz ekranda + işareti varmıydı?

    Yazılımı ayarlayabilirsem kullanılabilir durumda sanırım

    Hocam cihaz şayet kalibrasyon ekranındaysa ortada + işareti oluyor ona dokunarak ekranı kalibre edin normal menü gelir.Yok cihazın işletim sitemi çökmüşse ancak firmadan temin edebilirsiniz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    quote:

    Orijinalden alıntı: nativist


    quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Ekran çatlamışsa nasıl kullanacaksınızki?Beyaz ekranda + işareti varmıydı?

    Yazılımı ayarlayabilirsem kullanılabilir durumda sanırım

    Hocam cihaz şayet kalibrasyon ekranındaysa ortada + işareti oluyor ona dokunarak ekranı kalibre edin normal menü gelir.Yok cihazın işletim sitemi çökmüşse ancak firmadan temin edebilirsiniz.

    Yok hocam kalibrasyonda değil. İlla 70 lirayı bayılacağız yani.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ARAS - MNG - PTT - SÜRAT - YURTİÇİ KARGO % 80 İNDİRİM 4 TL!!!

    Türk Telekom 20 TL yükleme 15 TL'ye !!!

    20 TL'ye 40 TL Opet // Shell Yakıt Kodu satışı...
  • Durum onu gösteriyor
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    GPS Loading Sorunu (navitech)
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İmkansız

    Durum onu gösteriyor

    Peki teşekkürler :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ARAS - MNG - PTT - SÜRAT - YURTİÇİ KARGO % 80 İNDİRİM 4 TL!!!

    Türk Telekom 20 TL yükleme 15 TL'ye !!!

    20 TL'ye 40 TL Opet // Shell Yakıt Kodu satışı...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.