Şimdi Ara

PBELL EASYNOTE R9755 Kullananlar buraya (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
0
Favori
22.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Selamlar uzun suredir 9755 kullanıyorum korumasız bicimde sırt cantasında tasımama,dusurmeme ragmen hıc problem cıkartmadı wirelessinden memnunum ekran kartı olarak tatmin edici ama daha iyi olabilirdi ekranı mükemmel ısınması onemlı degıl(hicbir dizüstüyü kucakta kullanmamalı cep telefonu bile ısı artısı yapar vucutta bu bolgede tehlıkelı) her turlu kahrımı cekıor hic problemde cıkartmadı cok memnunum =) Sadece Uzerinde card reader var sanırım?driverini bulamadım yardımcı olabilirseniz? bide bilgisayarı asetonla silmeyin sakın boyası cıkıyor... :D klavyenın altındakı yerden ufak bi kısmın boyası cıktı. kucuk bı kısımı griye boyamayı dusunuyorum neyle rotuslemelı?
    _____________________________
  • arkadaşlar ben bugün R9755 imi açtım ve ram olarak 2 adet 512 mb ram buldum.orijinalinde 1 adet 1 gb ram olması gerekmiyormu? ram ı arttırmayı düşünüyordum da. şimdi napacağım bilmiyorum, çünki sadece 2 adet ram takma yeri var.sizin R9755 inizdede 2 adet 512 mb ram mi var.yada 1 tane 1 gb ram i olan varmı?
    _____________________________
    acemi AMDci
  • Selam arkadaşım öncelikle şunu söyliyim ram ler iki tane 512 yani makinandaki ramler normal. Arttırmayı düşünüyorsun ama ben arttırdır 2048 yaptm hiç bir değişiklik olmadı. Ayrıca ekran kartı bozuldu sanırım servise verdim:( ekran gidiyor görüntü karlı televizyonlar gibi oluor. Malesef ama bugüne kadar hiçbir sorunum olmadı.
    _____________________________
  • Card reader driveri lazım acil? elinde olan varsa yada birisi upload edebilirmi acaba?
    _____________________________
  • Arkadaşlar Merhaba;

    Bende Yeni Aldım R9755 Fakat Bende Subwoofer dan Ses Gelmiyo Yani Hiç Tık Yok.
    Hep Tiz Ses Var Makinada.

    Acaba SUBWOOFER ' a açmak için başka birşeymi gerekiyor.
    Yardımcı Olursanız sevinirim.
    _____________________________
  • cardreader uploud ettim kardeşim..güle güle kullan..
    benimde bi sorunum var...

    BENİM NU PC NİN RECOVERY DVD SİNE İHTİYACIM VAR NERDEN BULABİLİRM..YADA BİRİNİZ KOYABİLİRMİ BURAYA..GERÇEKTEN ÇOK İHTİYACIM VAR...

    HELLPP MEEE


    http://rapidshare.com/files/100466378/tipci_cardreader_101.exe.html" data-href="http://: http://rapidshare.com/files/100466378/tipci_cardreader_101.exe.html">driver
    _____________________________
    SnEoEuS




  • herkese selamlar

    1-benim bilgisayarımdan recovery cdsi çıkmadı. nerden edinebilirim?

    2-bu bilgisayar açılırken çıkan windows kurtarma konsolu seçeneği neyi simgeliyor?
    _____________________________
  • Arkadaşlar Merhaba;

    Bende Yeni Aldım R9755 Fakat Bende Subwoofer dan Ses Gelmiyo Yani Hiç Tık Yok.
    Hep Tiz Ses Var Makinada.

    Acaba SUBWOOFER ' a açmak için başka birşeymi gerekiyor.
    Yardımcı Olursanız sevinirim.


    Yok açmak için ayrı bir tuş falan yok patlamış olabilir subwoofer yada başka bi problem var teknik servise götürmeniz en iyisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caglar75 -- 4 Eylül 2008; 5:28:43 >
    _____________________________
    www.gerzek.net
  • Easynote'un kendi fonksiyon tuşları -aydınlatmayı açma,kısma vs- ses çıkarır bit bit diye, yada pili bitmek başladığında bip bip diye sinyal verir; işte bu sesleri ben uzun bir zaman önce bir şekilde kapattım. Pil sesi sinirimi bozuyordu. Ama pişman oldum şimdi eski haline getirmek istiyorum ama nereden yapacağımı bulamıyorum.

    Makine açılırken şayet pil düşükse -ve pilde kullanıyorsam- pil düşük sinyali duyuluyor ama Windows yüklenirken ses kesiliyor

    BİOS menüyü inceledim ama birşey bulamadım. BİOS güncelledim.
    Packard Bell'in sitesinde yer alan bilgilerde de geçmiyor. Bu sorunu yaşayan ve çözen varsa lütfen paylaşsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jove -- 16 Mart 2010; 0:35:32 >
    _____________________________
  • Recovery işlemi makinenin hard diskinde ayrılmış bir partitiondan yürütülür. Easynote'u ilk açılırken F11 e basarsan recovery console yuklenecektir. Buradan makineyi ilk aldığın haline getirmek de mümküm. Özellikle makineyi başkasına satma durumunda çok kullanışlı olacaktır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airporter

    arkadaşlar ben bugün R9755 imi açtım ve ram olarak 2 adet 512 mb ram buldum.orijinalinde 1 adet 1 gb ram olması gerekmiyormu? ram ı arttırmayı düşünüyordum da. şimdi napacağım bilmiyorum, çünki sadece 2 adet ram takma yeri var.sizin R9755 inizdede 2 adet 512 mb ram mi var.yada 1 tane 1 gb ram i olan varmı?

    2 adet 512MB var, bunları söküp yerine 2 adet 1GB taktım. Gittigidiyor'da çifti 50 liraya 1GB DDR2 bulabilirsin.
    _____________________________
  • Hocam selamlar, bir arkadaşımda var makinadan.

    Win7 yüklemek için 2 gb yapalım diyoruz ramleri.

    Kaç mhz destekliyor biliyormusunuz? 533mhz destekler mi yoksa 400mhz mi?

    Bir de win7 ile kullanan var mı, performansı nasıldır?
    _____________________________

    Inceleme: Zalman ZM-NC1000 Laptop Sogutucusu
    Inceleme: ORJİNAL TEYBE USB SD AUX Digital Music Changer
    Apple Watch Sport Uzay Grisi
    iPhone 6 Uzay Grisi 16 GB
    Samsung 55H6470 - PS4 500Gb
    || HP Dv5 || C2D P8400 @ 2,26 1066 || 4 GB DDR2 800 || 120 GB Sandisk Extreme SSD || 15.4&amp;quot; WSXGA+ Infinity (1680 x 1050) ||
    || N wifi+Bluetooth || 512 MB 9600M GT || HDMI &amp;amp; eSATA &amp;amp; Altec Lansing || High Capacity Battery || Win10 Pro x64 ||
  • Ben vista bile kurmadım(iyiki de). 7 yi kurmayı düşünüyorum ama üşeniyorum lakin...
    _____________________________
  • Vista tabiki kurmamakla iyi etmissiniz, cekilir cile olmazdi yani. 7 iyi olur diye dusunuyorum.

    rami 2 yapmayi dusunuyoruz, heralde 533mhz lik ramleri calistirir.
    _____________________________

    Inceleme: Zalman ZM-NC1000 Laptop Sogutucusu
    Inceleme: ORJİNAL TEYBE USB SD AUX Digital Music Changer
    Apple Watch Sport Uzay Grisi
    iPhone 6 Uzay Grisi 16 GB
    Samsung 55H6470 - PS4 500Gb
    || HP Dv5 || C2D P8400 @ 2,26 1066 || 4 GB DDR2 800 || 120 GB Sandisk Extreme SSD || 15.4&amp;quot; WSXGA+ Infinity (1680 x 1050) ||
    || N wifi+Bluetooth || 512 MB 9600M GT || HDMI &amp;amp; eSATA &amp;amp; Altec Lansing || High Capacity Battery || Win10 Pro x64 ||
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.