Şimdi Ara

bad sector bulma (Xp)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • slm millet ilk topic dolayısı ile biraz heyecan var tabii :)
    Xp kurulu bende hdd bad sector olup olmadığını nassı anlarim
    disk birlestiricisi ve hata denetimi benim hdd de fiziksel (okunamaz alan olup olmadigini) denetlemez diye dusunuyorum ..98 de bunu scandisc ile yapiyoduk xp de boyle bi sansim yok.windows harici bi program mi kullanacam

    ha bide explorer a I-lookup.com bar diye bi bar eklendi kaldiramiyom
    nasil kurtulurum program ekle kaldırda yok win/sys32/ nin içinde bi dosya vardi onla ilgili onuda sildim gene birakmiyo beni !!![:(!]
    c u soon



  • XP de scandisk yaptırırsın
    Bilgisayarıma gir scandisk yapacağın hangi yerse özelliklerine gir orda scandisk i seç sonra yeniden başlat bilgisayarı orda bulur bozuk kesim diye falan ama XP scandisk yanlış buluyor en iyisi sen Norton Disk doctor kur onla arat.
  • o da olmazsa format at
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bad sector'lü HDD + SSD
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.