Şimdi Ara

Ubuntu 9.10.0 Karmic Koala Alpha 6 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hocam ubuntunun hepsi güncellenir diye tahmin ediyorum.Fark olmaz hepsi.

    ya neden böyle bekletiyorlar :-/ düzenli sisteme geçicem 9.10 u bekliyorum off...
    _____________________________
    jQuery hariç herşeyiyle benim olan : ÇetinBlog ! E iyi de ben kim miyim ? Emre Çetin
  • Valla bende pardus taki hatalardan sıkıldım, o yüzden ubuntuya geri dönmek istedim ama gördüm ki 9.10 sürümü geliyormuş bekliyorum. Önce 9.04 yükleyip ardından update etmeyi düşündüm ama belki sorun bişey olur tekrar tekrar uğraşmayayım diye kararlı sürümü kurcam .
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: megaturk


    Valla bende pardus taki hatalardan sıkıldım, o yüzden ubuntuya geri dönmek istedim ama gördüm ki 9.10 sürümü geliyormuş bekliyorum. Önce 9.04 yükleyip ardından update etmeyi düşündüm ama belki sorun bişey olur tekrar tekrar uğraşmayayım diye kararlı sürümü kurcam .


    Hiçbirşey olmaz merak etme. Hatta daha iyi olur. En azından sistem ve kullanıcı ayarları ile tekrar uğraşmazsın.
    _____________________________
  • Çekiyorum netten o zaman bu gece bi geçiş yapayım. Özledim ubuntuyu ... :)
    _____________________________
  • gördüğüm kadarıyla 9.10 sürümünde daha düzgün bi 5.1 desteği var. o yüzden ben de bekliyorum
    _____________________________
  • ben şimdi 9.10 RC 'yi kullanıyorum, 29 ekim'de update yaptığımda kararlı sürümü kurmuş olur muyum, yoksa kararlı sürümü ayrıca mı kurmam gerek ?
    _____________________________
  • Arkadaşlar ne zaman nete düşecek acaba ? Bilgisi olan var mı ?
    _____________________________
  • Beyler bir sorum var,
    bende 9.0.4 yüklü ben bunu 9.10.0'ın 64 Bit olanına update etmek istiyorum. Format atmadan o ufak kodları yazarak bunu yapabiliyormuyum?
    _____________________________
    Saygılar,
    Ibrahim
  • hocam 32 bit ve 64 bit işletim sistemi çok farklıdır.64 bit kurmanız gerekiyor.Yani program gibi sürüm yükseltemezsin işleyişi şu bu farklıdır.

    FAkat 64 bite neden geçmek istiyorsunuz ? Hem çok sorunlu hemde gereksiz bence.Sonuçta 4 gb ramın tamamını kullanmak için mi ?
    -----
    _____________________________
    jQuery hariç herşeyiyle benim olan : ÇetinBlog ! E iyi de ben kim miyim ? Emre Çetin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zumsuk

    hocam 32 bit ve 64 bit işletim sistemi çok farklıdır.64 bit kurmanız gerekiyor.Yani program gibi sürüm yükseltemezsin işleyişi şu bu farklıdır.

    FAkat 64 bite neden geçmek istiyorsunuz ? Hem çok sorunlu hemde gereksiz bence.Sonuçta 4 gb ramın tamamını kullanmak için mi ?
    -----



    4GB ramin tamamını kullanmak istiyorum, ileride de 8GB a çıkmayı düşünüyorum. Bundan faydalanabilmek için... Sorunlu derken kast ettiğini anlayamadım?
    _____________________________
    Saygılar,
    Ibrahim




  • İlk izlenimler nasıl?
    Ben kısa süre içinde 64 Bit olanını indirip kuruyorum...
    _____________________________
    Saygılar,
    Ibrahim
  • Bu Alpha dedikleri ne oluyor.Benim iyice aklım karıştı.Şuan chip.com.tr'den ubuntu 9.04 64 bit indiriyorum.İnş doğru şey indiriyorumdur.
    9.10 görüntü problemi yarattığı için 9.04 indiriyorum.Ekran kartı driveri yükleyince böyle ekranda çizgiler oluyor ve tam ekran olmuyor.Etrafında siyah boşluklar oluyor.32bit de denedim 64 bit de ama olmuyor.Ekran kartım hd5850.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tnevel-levenT

    Bu Alpha dedikleri ne oluyor.Benim iyice aklım karıştı.Şuan chip.com.tr'den ubuntu 9.04 64 bit indiriyorum.İnş doğru şey indiriyorumdur.
    9.10 görüntü problemi yarattığı için 9.04 indiriyorum.Ekran kartı driveri yükleyince böyle ekranda çizgiler oluyor ve tam ekran olmuyor.Etrafında siyah boşluklar oluyor.32bit de denedim 64 bit de ama olmuyor.Ekran kartım hd5850.


    Hocam konuyu hortlatmışsınız :D Neyse Alpha dedikleri şey test versiyonu oluyor.
    _____________________________

    Çankaya Üniversitesi

    Bilgisayar Mühendisliği
    Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği
  • Google'da arama yapınca burası çıktı.Bende hortlatayım dedim
    _____________________________
  • Hortlatmadınız aslında pek, sadece birkaç ay geçmiş aradan
    _____________________________
    Saygılar,
    Ibrahim
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.