Şimdi Ara

===> Nokia E63 | Ana Konu <=== (144. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.874
Cevap
0
Favori
244.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1...72...141142143144
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Beyler Beyaz Kasa nerede bulabilirim ?
    _____________________________
    " Dünyanın en iyi Teknik Direktör'ü değilim ama benden daha iyi bir Teknik Direktör de yok ! "

    - Aykut Kocaman -
  • Hafıza kartı - fotoğraflar sorunu olan var mı acaba? Fotoğrafları galeri de görememe gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TroubleMaker03

    Hafıza kartı - fotoğraflar sorunu olan var mı acaba? Fotoğrafları galeri de görememe gibi

    öyle bir sorun yaşamadim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ...
  • Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?
    _____________________________
  • Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?
    _____________________________
  • Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?
    _____________________________
  • Arkadaşlar elimde 4gb'lık hafıza kartı var e63'e takıyorum ama okumuyor ne yapabilirim?
    _____________________________
  • telefonu aç kapa
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihcos

    telefonu aç kapa

    Daha önce denemiştim ama olmadı kardeş.
    _____________________________
  • Skype şu an pasif durumda , .çalıştırabilen var mı ?
    _____________________________
    Bergamo - Rome - Riga - Vilnius - Kharkiv - Copenhagen - Malmö - Warsaw - Krakow - Stockholm -Budapest -Berlin - Köln -Sofia - Prague - Kiev - Odesa - Dnipro - Mykolaiv -Zaporijya -Novosibirsk -Sochi -Berlin -Athens -Krasnodar - Minsk- Frankfurt -Vienna ...
  • travel-master kullanıcısına yanıt
    microsoft orjinal olmayan uygulamaları kapattı
    _____________________________
    Geldik,Gidiyoruz...
  • Bunun için cfw çıkmadı mı hiç ya :( yada biz yapamıyor muyuz? i-smsi ve hacki gömüp my nokia çevirici gibi gereksiz uygulamaları kaldırmak istiyorum :)
    _____________________________
    Geldik,Gidiyoruz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismail0100

    Bunun için cfw çıkmadı mı hiç ya :( yada biz yapamıyor muyuz? i-smsi ve hacki gömüp my nokia çevirici gibi gereksiz uygulamaları kaldırmak istiyorum :)

    çözebilirseniz haberleşelim ,e63 ten ayrılmaya niyetim yok :)
    _____________________________
    Bergamo - Rome - Riga - Vilnius - Kharkiv - Copenhagen - Malmö - Warsaw - Krakow - Stockholm -Budapest -Berlin - Köln -Sofia - Prague - Kiev - Odesa - Dnipro - Mykolaiv -Zaporijya -Novosibirsk -Sochi -Berlin -Athens -Krasnodar - Minsk- Frankfurt -Vienna ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travel-master

    quote:

    Orijinalden alıntı: ismail0100

    Bunun için cfw çıkmadı mı hiç ya :( yada biz yapamıyor muyuz? i-smsi ve hacki gömüp my nokia çevirici gibi gereksiz uygulamaları kaldırmak istiyorum :)

    çözebilirseniz haberleşelim ,e63 ten ayrılmaya niyetim yok :)

    tamam bulursam söylerim sanada
    _____________________________
    Geldik,Gidiyoruz...
  • 
Sayfa: önceki 1...72...141142143144
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.