Şimdi Ara

İNDİRİM Kutulu Garantili! Saitek Cyborg Evo Joystick

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
556
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • joystick denince en kaliteli en sorunsuz markaların başında gelen saitekin en iyi modellerinden biri olan saitek cyborg evo! kutusundadır, garantilidir, denenmek için açılmıştır, zaten görüldüğü gibi de aynen ambalajıyla geri konulmuştur. alan kişi 0 ürün almış gibi olacak zaten. fiyat da piyasa fiyatının epey altında sadece 40 lira, takasa açığım. heryere kargo yapılır. ürünün fotoğrafları aşağıdadır, ürün usb'lidir, simulasyonlar için birebir, hiç bir sıkıntı yaşatmaz

     İNDİRİM Kutulu Garantili! Saitek Cyborg Evo Joystick


     İNDİRİM Kutulu Garantili! Saitek Cyborg Evo Joystick


     İNDİRİM Kutulu Garantili! Saitek Cyborg Evo Joystick


     İNDİRİM Kutulu Garantili! Saitek Cyborg Evo Joystick

    Sistem Notu : Bu ilan her türlü yoruma açıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaint -- 26 Ekim 2008; 22:51:07 >



    _____________________________
    Referanslarım: Cenks (aopen güç kaynağı sattım), archer1907 ve [C_a_N_e_R] (a4tech webcam sattım), Lèon (blueorb 2 aldım), @NTARES (StarWars Dvd sattım, Sata Hdd aldım), Mene (Kingston ram aldım), fastfurious (abercrombie t-shirt aldım), Josh (Coolermaster neon sattım), Odrin34 (sidewinder gamepad sattım), Opt ve magunes117 (Oreo bisküvi sattım), Meneme2002 (İntel Stok Fan sattım), upeh (Speedtouch modem sattım), someday__55 (Zyxel modem sattım), mussti19 (Palit geforce 7100 ekran kartı aldım), white_power (3 adet PES 2012 PS3 oyunu aldım), cakal41234 (PS4 Killzone Shadow Fall aldım), NoDRaC (Dishonored oyun sattım), kenemser (Battlefield 3 oyun sattım), SeZo (NBA 2K14 aldım), 10ur (Last Of Us ve Watchdogs sattım), jaso jordache (Diablo 3 Reaper of Souls aldım)




  • Param var ama xbox a biriktiriyorum fazladan olsaydı kesinlikle almıştım.
    _____________________________
  • 1 pm
    _____________________________
  • cevaplandı
    _____________________________
    Referanslarım: Cenks (aopen güç kaynağı sattım), archer1907 ve [C_a_N_e_R] (a4tech webcam sattım), Lèon (blueorb 2 aldım), @NTARES (StarWars Dvd sattım, Sata Hdd aldım), Mene (Kingston ram aldım), fastfurious (abercrombie t-shirt aldım), Josh (Coolermaster neon sattım), Odrin34 (sidewinder gamepad sattım), Opt ve magunes117 (Oreo bisküvi sattım), Meneme2002 (İntel Stok Fan sattım), upeh (Speedtouch modem sattım), someday__55 (Zyxel modem sattım), mussti19 (Palit geforce 7100 ekran kartı aldım), white_power (3 adet PES 2012 PS3 oyunu aldım), cakal41234 (PS4 Killzone Shadow Fall aldım), NoDRaC (Dishonored oyun sattım), kenemser (Battlefield 3 oyun sattım), SeZo (NBA 2K14 aldım), 10ur (Last Of Us ve Watchdogs sattım), jaso jordache (Diablo 3 Reaper of Souls aldım)
  • ben alabilirim ancak 20 gun bekleyebilir misin ? 20 gun sonra kadikoyde olucam!
    _____________________________
  • Ben talibim. PM attım.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.