Şimdi Ara

Audigy2 ZS yi son driver (2008) ile kullananlara..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Audigy2 ZS kullanıyorum ve ilk olarak kendi cd'sindeki driveri kurdum ve herşey normal..

    Sonra driveri güncelliyim dedim, temmuz 2008 çıkışlı son driveri kurdum.

    Değişenler : Ses tahminimden daha çok güzelleşti (belli bir süre yanlızca kulaklıkla kullanmak zorundaym sonra fc861 e geçicem) ama kulaklık performansı açısından değerlendirdiğimi belirteyim.

    Ses iyide konsol yok. Yerine bunu alın idare edin demişler..

     Audigy2 ZS yi son driver (2008) ile kullananlara..


    Nerede eski, herbirşeyi ayrı menülerde açılan konsol? Bilenler aydınlatırsa sevinirim.

    Teşekkürler.



     Audigy2 ZS yi son driver (2008) ile kullananlara..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bonuss -- 2 Eylül 2008; 1:32:51 >



    _____________________________
    BMW F30 3.20i ED Sportline - Iphone 8 Plus 64 GB - Lenovo Y700 i7 GTX960 256gb SSD




  • up
    _____________________________
    BMW F30 3.20i ED Sportline - Iphone 8 Plus 64 GB - Lenovo Y700 i7 GTX960 256gb SSD
  • _____________________________
  • Buradaki normal kutu içerisindeki cd mi?
    _____________________________
    BMW F30 3.20i ED Sportline - Iphone 8 Plus 64 GB - Lenovo Y700 i7 GTX960 256gb SSD
  • Hayır bu sonradan yayınlanan sürücü vista eklentili Dainiel k. sürücüsü Alchemy

    müneler ve simge de değişik kutusundaki drivere göre daha iyi ses veriyor

     Audigy2 ZS yi son driver (2008) ile kullananlara..
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: victorist

    Hayır bu sonradan yayınlanan sürücü vista eklentili Dainiel k. sürücüsü Alchemy

    müneler ve simge de değişik kutusundaki drivere göre daha iyi ses veriyor

     Audigy2 ZS yi son driver (2008) ile kullananlara..


    linkini verebilirmisin arkadaşım bu menü farklı geldi bana nedense
    _____________________________
  • vista 64 bit yada xp 64bit de sorunsuzca çalışıyor mu acaba ? Dts filan çözmesine gerek yok ses kalitesinde bozukluk veya oyunlardaki eax desteğinde bi kayıp olmasın yeter



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leone_510 -- 3 Eylül 2008; 14:33:57 >
    _____________________________
    hyosung gt250,BMW R27,mondial 151,yamaha xt600,r1150gs,gt650,vtx1300,yz250,xf250,tiger955,Mt-01, 690smc-r
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    skystar hd2 ve win7
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.