Şimdi Ara

Canon A590 IS ile Kodak C875 karşılaştırılırsa hangisi daha iyidir ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Canon PowerShot A590 IS ile Kodak EasyShare C875 karşılaştırıldığında hangisini önerirsiniz.

    Veya bunlara alternatif bu fiyatlarda 2 AA pille çalışan ve pil tüketimi düşük olan yani birkez şarj edilince mümkün olan en uzun süre çalışma kapasitesi olan, 7-8 Mpixel başka hangi marka ve model önerebilirsiniz.



    _____________________________
  • kodak c875 i öneririm. kodakın renkleri doğala daha yakın. tabancı siteden inceledim, kodak ısaoda daha başarılı. hatta ben de düşünebilirm almayı. nerelerde var fiyatlar kaça.
    _____________________________
    mbbilici

    elektrik kesintisi alarmı; kaloriferciler, kat kaloriferi sahpileri ve elektrik kesintisini haber almayı gerektiren diğer durumlar için
    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bahce-yapi-market-is-guvenligi-elektrik-kesintisi-alarm-cihazi-50726852/detay/
  • a570is sony 2500 lüklerle 310 poz
    _____________________________

    2015 Peugeot 308 Active BlueHDI EAT6 Lav Kırmızısı
    2016 VW Golf VII 1.2 TSI DSG Comfortline + IGP + SKP - Saf Beyaz
    2020 VW Tiguan GT Executive Edition 190hp 4Motion RLine - Indium Gri
  • markası ve geniş açısıyla canon daha iyi foto kalitesi olarak da aralarında fark yoktur ayrıca is'i bi parça olsa da avantaj saglıyor canon'a. ama hepsinin yerine a580'i uygun fiyata alabilirsiniz.

    ayrıca canonun foto makinesi kodaktan 2 sene sonra cıktı, kodak hız bakımından güncel bir kamera degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pascal.Nouma -- 14 Temmuz 2008; 21:37:23 >
    _____________________________
  • Forumlara göz atıyorumda böyle benim gibi o mu, bu mu diye başlayanlar yavaş yavaş kafayı sıyırmaya başlamışlar..
    Hakikaten ne zormuş yaaa. Galiba bu zorluk uçsuz bucaksız alternatif olmasında kaynaklanıyor..
    Neyse, arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum..
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ege45

    Forumlara göz atıyorumda böyle benim gibi o mu, bu mu diye başlayanlar yavaş yavaş kafayı sıyırmaya başlamışlar..
    Hakikaten ne zormuş yaaa. Galiba bu zorluk uçsuz bucaksız alternatif olmasında kaynaklanıyor..
    Neyse, arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum..


    ha şunu bileydin.
    c875 mi a590 mı derken bir bakmışsın arçelik almışsın.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: merulaalba


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ege45

    Forumlara göz atıyorumda böyle benim gibi o mu, bu mu diye başlayanlar yavaş yavaş kafayı sıyırmaya başlamışlar..
    Hakikaten ne zormuş yaaa. Galiba bu zorluk uçsuz bucaksız alternatif olmasında kaynaklanıyor..
    Neyse, arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum..


    ha şunu bileydin.
    c875 mi a590 mı derken bir bakmışsın arçelik almışsın.

    yok artık
    _____________________________




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kodak C875 pili çabuk tüketmesi hariç, mükemmel bir makine diyebilirim. Ama pil sorununu GP 2700 şarjlı piller sayesinde aşabiliyorsunuz
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BJKKKKK

    Kodak C875 pili çabuk tüketmesi hariç, mükemmel bir makine diyebilirim. Ama pil sorununu GP 2700 şarjlı piller sayesinde aşabiliyorsunuz

    Bu makinalar ayarında olupta pili çabuk tüketmeyen var mı, sanki hepsinin derdi aynı gibi. Tabii şarjlı piller kullanılacak ama yine de pil tüketimi düşük olsa iyi olmaz mı..

    quote:

    Orjinalden alıntı: mbbilici
    kodak c875 i öneririm. kodakın renkleri doğala daha yakın. tabancı siteden inceledim, kodak ısaoda daha başarılı. hatta ben de düşünebilirm almayı. nerelerde var fiyatlar kaça.

    Bu ürünler netten 300 Ytl civarına bulunabiliyor. Ama kesin karar vermek çok çok zor. Birbirlerine göre önmeli farkları aşağıya çıkarmaya çalıştım. Aslında şu Kodak Z1085 IS normal 2AA pille çalışsaydı alıp geçecektim ama olmadı..

    Kodak c875 in Önemli Avantajları:
    5X SCHNEIDER-KREUZNACH VARIOGON Optik Zoom Objektif
    Sensör tipi: 1/1,8 inç CCD
    Makro odak uzaklığı 10 cm
    ISO oranı: auto, 64, 100, 200, 400, 800

    Canon A590 IS Önemli Avantajları:
    optik görüntü sabitleyici (IS)
    başarılı netlik için Yüz Tespiti AF/AE/FE işlevleri
    Manuel odaklama
    Makro odak uzaklığı 5 cm
    ISO oranı: auto, 100, 200, 400, 800, 1600
    _____________________________




  • C875 de vizör yok, galiba fotoğraf çekmek için mutlaka lcd ekrandan bakmak gerekiyor..
    Fotoğraf makinası dediğimiz bir makina da vizör olmalı bence..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 21 Temmuz 2008; 23:56:46 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.