Şimdi Ara

HD4870 power yardımı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hserdark

    Arkadaşımda FSP 500W var, yetmedi 4870'e yenisini alacak mecburen, en az 550W yazıyor kutusunda. Alırken PSU alacağınızı da hesaba katmalısınız.


    yetmediğini nasıl anladınız.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RoyalForce


    quote:

    Orjinalden alıntı: hserdark

    Arkadaşımda FSP 500W var, yetmedi 4870'e yenisini alacak mecburen, en az 550W yazıyor kutusunda. Alırken PSU alacağınızı da hesaba katmalısınız.


    yetmediğini nasıl anladınız.


    insanları yanıltmayalım. fps bluestorm modeliyse hd 4870 e rahat rahat yetiyor haberiniz olsun.
    _____________________________
  • 420 watt thermaltakele 4870 i sorunsuz kullanıyorum..İlerde ne olr bilmem ama Şu an sorunsuz..
    _____________________________
    sis 6326 8mb pci, noname 32mb riva tnt2 m64, 16mb 3dfx voodoo 3 3500, 16mb noname geforce2 mx400 128 bit, 64mb voodoo 5 5500 pci, 128mb his Ati Radeon 8500 LE, 128mb leadtek ti4400,128mb sapphire radeon 9800 pro@xt, 128mb galaxy 6600gt agp, 512mb palit geforce 8800gt, 512mb Palit Radeon HD 3850, 512 mb powercolor ATI Radeon HD 4870, 512mb XFX 8800GTS Alpha Dog Edition, 2gb Powercolor 7870 ghz editon,512mb Palit gts 250, 4gb Sapphire r9 290x, 2gb Zotac 750ti, 2gb msi gtx 950 o.c, 8gb gigabyte g1 gtx 1070, 2gb asus rx 460 dual, 8gb msi r9 390 gaming, 8gb sapphire pulse vega56, 12gb sapphire pulse 6700XT, 16gb Powercolor Reaper Rx 9070
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cyraxus

    420 watt thermaltakele 4870 i sorunsuz kullanıyorum..İlerde ne olr bilmem ama Şu an sorunsuz..

    oc filan var mı hocam?
    bide 4870i nerden aldın?ben novadan sipariş verdim ama haftaya perşembe gelecekmiş kart.
    _____________________________
  • Uygunmudur arkadaşlar bilgisayarı değiştiriyorum....

    Anakart
    MSI P35 Neo-F 1333 FSB/DDR2 800MHz S+GLAN+16X 775p

    CPU
    Intel CPU E8400 3.0 GHz 1333MHz 6MB Core2Duo


    ama işlemcide kararsız kaldım acaba yukardaki işlemcimi yoksa Intel CPU Q6600 QuadCore 2.4 GHz 1066MHz 8MB mı ?


    cevaplarınızı bekliyorum...


    şunuda belirtiyim ben bu bilgisayarı oyun oyunamaktan fazla hd filmler izlemek için alıcam yani hd filmleri hzılı çözümlüycek ve performansı iyi olucak yani hızlı bişi olmasını istiyorum.
    _____________________________
  • Anakart hakkında birşey söylemem ama işlemciyi q6600 al bence.Bir güzelde oc yaptım mı çok iyi olur
    quote:

    Orjinalden alıntı: UMTDESIGN

    Uygunmudur arkadaşlar bilgisayarı değiştiriyorum....

    Anakart
    MSI P35 Neo-F 1333 FSB/DDR2 800MHz S+GLAN+16X 775p

    CPU
    Intel CPU E8400 3.0 GHz 1333MHz 6MB Core2Duo


    ama işlemcide kararsız kaldım acaba yukardaki işlemcimi yoksa Intel CPU Q6600 QuadCore 2.4 GHz 1066MHz 8MB mı ?


    cevaplarınızı bekliyorum...


    şunuda belirtiyim ben bu bilgisayarı oyun oyunamaktan fazla hd filmler izlemek için alıcam yani hd filmleri hzılı çözümlüycek ve performansı iyi olucak yani hızlı bişi olmasını istiyorum.

    _____________________________




  • Ben kartı kadıkoy eksenden aldım.Fiyatıda uygun peşinde..O.c olarak e4500@3ghz
    4870 i de 800/4000 kullanıyorum..
    _____________________________
    sis 6326 8mb pci, noname 32mb riva tnt2 m64, 16mb 3dfx voodoo 3 3500, 16mb noname geforce2 mx400 128 bit, 64mb voodoo 5 5500 pci, 128mb his Ati Radeon 8500 LE, 128mb leadtek ti4400,128mb sapphire radeon 9800 pro@xt, 128mb galaxy 6600gt agp, 512mb palit geforce 8800gt, 512mb Palit Radeon HD 3850, 512 mb powercolor ATI Radeon HD 4870, 512mb XFX 8800GTS Alpha Dog Edition, 2gb Powercolor 7870 ghz editon,512mb Palit gts 250, 4gb Sapphire r9 290x, 2gb Zotac 750ti, 2gb msi gtx 950 o.c, 8gb gigabyte g1 gtx 1070, 2gb asus rx 460 dual, 8gb msi r9 390 gaming, 8gb sapphire pulse vega56, 12gb sapphire pulse 6700XT, 16gb Powercolor Reaper Rx 9070
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brk_066


    quote:

    Orjinalden alıntı: cyraxus

    420 watt thermaltakele 4870 i sorunsuz kullanıyorum..İlerde ne olr bilmem ama Şu an sorunsuz..

    oc filan var mı hocam?
    bide 4870i nerden aldın?ben novadan sipariş verdim ama haftaya perşembe gelecekmiş kart.


    novada gecube olanı stokta var gozukuyo yok mu yoksa cumartesi sistem toplıcaktım bende
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ksk355


    quote:

    Orjinalden alıntı: brk_066


    quote:

    Orjinalden alıntı: cyraxus

    420 watt thermaltakele 4870 i sorunsuz kullanıyorum..İlerde ne olr bilmem ama Şu an sorunsuz..

    oc filan var mı hocam?
    bide 4870i nerden aldın?ben novadan sipariş verdim ama haftaya perşembe gelecekmiş kart.


    novada gecube olanı stokta var gozukuyo yok mu yoksa cumartesi sistem toplıcaktım bende

    yok hocam var gözükmüyor.
    önsipariş yapabilirsin ancak.haftaya perşembe gelecekmiş novaya.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cyraxus

    Ben kartı kadıkoy eksenden aldım.Fiyatıda uygun peşinde..O.c olarak e4500@3ghz
    4870 i de 800/4000 kullanıyorum..


    Tmm o zaman Bende e6300 2.9ghz ve 4870 gelicek cuma günü alınıyor..O zaman overclocklu yetior Asus 450watt'a o zaman yeter..
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BaRo55


    quote:

    Orjinalden alıntı: cyraxus

    Ben kartı kadıkoy eksenden aldım.Fiyatıda uygun peşinde..O.c olarak e4500@3ghz
    4870 i de 800/4000 kullanıyorum..


    Tmm o zaman Bende e6300 2.9ghz ve 4870 gelicek cuma günü alınıyor..O zaman overclocklu yetior Asus 450watt'a o zaman yeter..

    nerden alacaksın acaba?kart doğru dürüst kalmadıki bi yerde.millet kapış kapış.
    _____________________________
  • MSI P35 Neo-F 1333 FSB/DDR2 800MHz S+GLAN+16X 775p

    anakart hakkıda yorum yapıcak yokmu ?
    _____________________________
  • eğer o/c düşürnürsen kaldırır ama fazla randıman alamazsın.normal kullanırsan rahatlıkla yeter.bunun için psu hesaplama programını kullanabilirsin.
    _____________________________
    \\\ Asus P5K-E WİFİ/AP Edition _ Intel Core 2 Quad Q6600 2.4 GHz _ Kingston Hyper-X 2x1024 DDR2 800 MHz _ MSI 8800GTS OC Edition _ 320 GB WD S-ATA II _ Asus TA-250 _ Enermax Infınıtı 720W PSU _ Samsung LightScribe Multi DVD 12x DVD-RW ///

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.