Şimdi Ara

OC yapamıyorum, sıcaklığı göremiyorum...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
584
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, oblivion oynamak için radeon hd 2900 xt mi biraz OC'lemek istedim. OC'yi ati tray tools'da overclock settingsden direk yapmayı denedim fakat bilgisayar reset attı. Sonra ısı değerlerine bakmaya çalıştım - system tray hardware monitoring'e girdim fakat GPU temperature kısmını aktifleştiremiyorum. Ben de everest yükledim, orada da GPU temperature gözükmüyor. Ama CPU ısı ve voltaj değerleri gözüküyor. Acaba hardwaresel bir sorun mu bu? Çünkü ATT'nin OC settingsinde Fan Control tabında da hiç birşey gözükmüyor. Tek yapmak istediğim düşük de olsa biraz OC yapmak, fakat ısı değerlerini görmeden yapmak da riskli olduğu için hiçbir şey yapamıyorum şu anda. Yardım edebilirseniz çok sevinirim... Bu arada Catalyst Control Center varken de OC imkanı vermiyordu program.



    _____________________________
  • UP - Niçin bu konuyu bu kadar az kişi okuyor? Çok klasik bir sorun olduğundan mı acaba? Çözümü varsa yardım ederseniz çok sevinirim.
    _____________________________
  • gpu sıcaklığını göremiyorsan demekki ısı sensörü yok ekran kartında
    _____________________________
    ...::: iZMiR :::...
    İntel G4560@3.5Ghz _ Msi B150M Pro vdh _ 2x4Gb Ddr4 2666Mhz _ Asus HD7850
  • bendede sorun var ati radeon x1650oc yaptım bellek hızı 300 den 594 çıkardım şimdi indiremiyorum yardım edin
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.