Şimdi Ara

Bu Telefonu Gören Var Mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
1.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  Bu Telefonu Gören Var Mı?

     Bu Telefonu Gören Var Mı?

    Superfone SF-9060
    384 Kbs hi-fi yüksek ses kalitesi
    Mp4 video
    Dkunmatik ekran
    2 speaker
    1000 telefon hafızası
    Camera 1,3
    Bluetooth 2,0
    Fm radio
    2 gb bellek desteği
    Hands free
    e-mail
    wap –gprs-mms-ems


    bu telefonu kullanan ya da gören duyan var mı ereyon fiyatı havale ile 167 ytl özellikleri de güzel görünüyor superfone telefonların piyasadaki en yüksek dış sese sahip telefonlar olduğu söyleniyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andırgalsın -- 16 Haziran 2008; 3:01:29 >



    _____________________________




  • ben görmedimde duymadımda ama fiyatına göre çok iyi duruyo kamerası kalitesizdir gibime geliyo ama yinede kocaman dokunmatik ekranı ve yüksek ses çıkışı için fiyatı normal gibi duruyo keşke tv de olsaydı
    _____________________________
  • fiyatına göre iyi gibi duruyor
    _____________________________
  • Evet güzel görünüyor....
    _____________________________
    :)
  • Fiyatına bakarsak iyi; ama marka güvencesi yok...
    _____________________________
  • Bu telefon yeni çıktı. Çift hatlı sanırım. Ama servisi nerde. Satış sonrası hizmetleri sıfır büyük ihtimalle.
    _____________________________
  • bu telefon çift hatlı değil onlar 9080 ve 9090
    eğer sağlam bir şeyse almayı düşünüyorum
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu ne böceği? Bilen var mı ?
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bence çin malı n99i gibi bişey garantisizdir heraldde
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yirmisekizli

    bu telefon çift hatlı değil onlar 9080 ve 9090
    eğer sağlam bir şeyse almayı düşünüyorum

    bence hemen alma millet bi alsın yorumları oku ondan sonra karar ver.

    yoksa 2 gün sonra bozulur elinde kalır telefon...
    _____________________________
  • acele etme bence biraz daha araştır..ama fiyatına göre iyi duruyor
  • %100 çin malı çakma bir telefon. İstenilen para çok bence değmez
    _____________________________
    Asus Strix x470, AMD Ryzen 2700x, Corsair DDR4 3200 mhz,Aidata256 gb WD 500 gb c.b., 2x wd 2TB c.g., wd 1 tb c.b., HIGH POWER ABSOLUTE 750 watt, Thermaltake View 31 TG RGB, MSİ Optix MPG27CQ, MSİ RTX 2070,
  • quote:

    Orjinalden alıntı: join

    %100 çin malı çakma bir telefon. İstenilen para çok bence değmez

    _____________________________
    Yeditepe Üniversitesi - iPhone 11 - Macbook Air - Sony Vaio SVE1712W1EB - Sony Alpha A37M 18:135mm
  • arkadaşlar telefon çin malı değil yani çakma değil çift hatlı telefonlardan tanıdığımız superfone markasının bir ürünü
    Ha superfone un kalitesi güvenilirliği tartışılır
    Superfone web sitesi

    http://www.superfone.com.tr/

    ayrıca bu telefon tanınmış alışveriş sitelerinde de satılıyor. örneğin ereyon . ereyon çin malı satar mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi andırgalsın -- 20 Haziran 2008; 3:41:47 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.