Şimdi Ara

Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
4.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,

    Havaların ısınmasıyla notebook'umu gün içinde uzun süre açık tutan birisi olarak ucuz bir soğutucu almaya karar verdim. Bir arkadaşım bu ürünü önerdi.
    Hepsiburada.com'da indirimdeydi ve ben de aldım. Sağolsunlar, ürün 2 gün içinde elime geçti.
    Kargo dahil 18 ytl. Ama şu an stokta kalmamış.

    Teknik Özellikler:
    Ürün adı: Rexpo FD-709
    En: 30 cm
    Boy: 25 cm
    Fan büyüklüğü: 6 cm
    Fan dönüş Hızı: 3200 rpm (kutusunda yazdığı kadarıyla)
    Güç kaynağı: USB
    Malzeme: Akrilik

    Ürün böyle bir kutuyla elinize geliyor:
     Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme


    Ve kutusundan çıkınca bu şekilde:
     Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme


    6 cm'lik fanlar bu şekilde:
     Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme


    Ürün güç kaynağı olarak USB porta ihtiyaç duyuyor ve kabloyu takınca çalışır konuma geliyor
     Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme


     Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme


    Çalışıken hoş bi görüntü oluşuyor
     Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme


    Bilgisayarı üstüne oturtunca karanlıkta böyle görünüyor
     Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme


     Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme


    Sonuç:

    Acer 5920g marka notebook kullanıyorum. Bilgisayarın altındaki fan çıkışları ile soğutucunun fanları tam olarak üst üste gelmiyor. İlk başta bu yüzden pek soğutacağını düşünmemiştim ama kullanınca işe yaradığını gördüm. Yani öyle aman aman soğutma yapmıyor ama en azından çok fazla ısınmasına da engel oluyor. Zaten çok fazla oyun da oynamadığım için, günlük kullanımda iyi diyebilirim.

    Arkadaşım Dell 6000 Inspiron marka dizüstünde kullanıyor. Fan girişlerinden dolayı onda daha verimli soğutma sağladığını söyeleyebilirim.

    Ayaklarında kaydırmaz lastikler var. Bu sayede notebook'u üstüne koyunca sabit kalmasını sağlıyor.

    Ses olarak az da olsa ses çıkardığını söyleyebilirim. Yani, müzik çalmıyorken oda sessiz ise bariz duyuluyor ses. Ama ben hep müzik dinlediğim için sorun olmuyor.

    Diyeceğim şu ki, hiç bir özelliği olmayan notebook standları bile 20 ytl civarı satılırken bununla fanlı bir stand almış oluyorsunuz. Hem yükseltiyor hem de soğutuyor. Fiyat/Performans ürünü yani

    Ürün hakkında sorusu olan varsa, elimden geldiğince cevaplarım.
    Okuduğunuz için teşekkürler...

    Düzeltme: Güncelleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktvrn -- 4 Haziran 2008; 17:10:43 >



    _____________________________




  • 30 mayıs ta fırsat sitelerinin birisinde 11 ytl ye satılmıştı.
    _____________________________
    -D-i-g-i-t-a-l-l-i-e-n-
    Evinize işinize UPS veya KGK mı alacaksınız? O zaman burayı okuyup bilgilenmeden almayın!
    (Emekli UPS-KGK Tasarımcısı)
    Özel mesajlara cevap veremiyorum ...
  • merhaba bende bu ürünü almayı düşünüyorum aynı benimde acer hardiskin olduğu kısım çok ısınıyor buda beni rahatsız ediyor. sen alalı 2 ay olmuş nasıl bi erime yada seste artık gbi sorunlar çıktımı ortaya galiba bunu direk dizinede koyamıyorsun değil mi ve performans olarak nasıl oldu ?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ELcordobes

    merhaba bende bu ürünü almayı düşünüyorum aynı benimde acer hardiskin olduğu kısım çok ısınıyor buda beni rahatsız ediyor. sen alalı 2 ay olmuş nasıl bi erime yada seste artık gbi sorunlar çıktımı ortaya galiba bunu direk dizinede koyamıyorsun değil mi ve performans olarak nasıl oldu ?


    Arkadaşım kusura bakma, birkaç gün tatile çıktım da yazamadım.
    Ben alalı 2 ay kadar oldu, evet. Ama kesinlikle erime gibi bi sorun yok. Ses konusuna gelince, artma yok. Yani aldığımda ne kadar ses çıkıyorsa şimdi de o kadar ses çıkıyor.

    Performans olarak da öyle aman aman değil. Özellikle batarya'dan çalışırken pili çok tüketiyor. Ama fiş takılı ise pek sorun yok.
    _____________________________




  • bende de aynı ürün var fakat kesinlikle 5 dereceden fazla bir sıcaklık düşüşü beklemeyin
    bilgisayarın altını soğutuyor fakat nedense pek bir işe yaramıyor
    önemli olan bilgisayarın kendi soğutması, o kaliteli ise böyle ürünlere hiç ihtiyacınız olmaz, o yüzden de biraz daha fazla para verip kaliteli laptop modellerini tercih edin
    _____________________________
  • açma kapama düğmesi varmış nerde olduğunu gören var mı???
    _____________________________
  • açma kapatma düğmesi yok, usbye bağlayınca direk çalışıyor
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • ok :)
    _____________________________
  • B gün yine bir fırsa sitesinde 10,90 ytl + 3,5Ytl kargo. bit*nekadar.com
    _____________________________
  • yonjastore com da var arkadaşlar ben birkaç tane aldım. Hatta bu firma ürünün dağıtımını üstlenmiş sanırım yakında bütün web sitelerinde bulabilecekmişiz. Ürünün ithalatçısı rexponun sitesinde de görünüyor ürün ama konuştuk stoklarında yokmuş, sadece yonjastoreda varmış
  • bugun biye satılıyor
    3 Fanlı Laptop Soğutucu ve Standı
    11,90 YTL
    google da aratırsanız bulursunuz bu şekilde
    bulamaynlar icin de siteyi pm atarim
    gunluk fırsat sitelerinden biris
    reklam olup olmayacagını kestiremedigim icin isim vermiyorum...
    _____________________________
  • Arkadaşım slm,
    Üründen memnun musun, ben de bir tane almayı düşünüyorum. Sen alalı baya bir süre geçti. Memnuniyetin devam ediyor mu?
    _____________________________
    Honda Jazz CVT, Asus Eee PC 1005HA, Logitech Anywhere MX, iPhone 4S 64GB, iPad3 64GB, Philips HTR5000, Philips DVP720SA, Philips DVDR3590H, Epson EMP-TW20, WDTV HD Media Player
  • Açıkcası fanları her zaman çalıştırmıyorum. Sadece platform olarak kullanıyorum bir nevi. Çünkü çok da ihtiyacım olmuyor. Yazın işe yarıyordu ama yukarıda archfighter'ın da dediği gibi 5 dereceden fazla bir düşüş olmuyor tahminen. Ben yine de memnunum tabi. Çünkü bilgisayarı biraz olsun yukarı kaldırdığı için kendi fanları daha iyi hava alıyor zaten.
    _____________________________
  • Arkadaşlar bende bunu almaya karar verdim ama sonra bu modelleri görünce kafam karıştı aralarında fazla bi fiyat farkıda yok

    REXPO FD-710 BÜYÜK FANLI NOTEBOOK SOĞUTUCUSU
    http://www.hepsiburada.com/rexpo-fd-710-buyuk-fanli-notebook-sogutucusu-/productDetails.aspx?categoryid=106859&productid=bs4190#tablnk

    REXPO FD-708 USB 3 FANLI NOTEBOOK SOĞUTUCUSU
    buda onun metal kasa olanı
    http://www.istegelsin.com/urun/rexpo-fd-708-usb-3-fanli-notebook-sogutucusu_486256.aspx?CatID=12229

    Yorumlarınızı bekliyorum
    _____________________________




  •  Rexpo 3 Fanlı Notebook Soğutucusu # Mini İnceleme


    Bu üründen elimde bir tane var.Bulmakta zorluk çekenler için izmirden 15 TL ye verebilirim
    _____________________________
    PSN : byseco

  • Metroya gelmiş 14 lira. Gidip alıcam birazdan
    _____________________________
    "It matters not how strait the gate,
    How charged with punishments the scroll,
    I am the master of my fate,
    I am the captain of my soul."
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.