Şimdi Ara

## Motorola E10'un teknik detayları belirginleşiyor ##

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
3.676
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  ## Motorola E10'un teknik detayları belirginleşiyor ##


     ## Motorola E10'un teknik detayları belirginleşiyor ##



    Motorola'nın bir kaç ay önce slayt gösterileri eşliğinde yaptığı sunumda 2008 yılı içerisinde piyasaya sürülmesi hedeflenen cep telefonları hakkında belirli bir ölçüde fikir sahibi olmuştuk. Firma, modellerden birisine ''Texel'' ismini vermişti ve bu modelin kamera odaklı MotoZINE ZN5 olabileceği de düşünülüyordu. Lakin gerçek Texel ile ilgili söylentiler belirmeye başladı.

    Amerikalı firmanın yeni müzik telefonu olacağı düşünülen E10'da, büyük dokunmatik ekran göze çarpıyor. Telefonda bir önceki modelde olduğu gibi görsel tuş takımına yer verilmiş. E10'nun, 3G (UMTS) şebekesini destekleyeceği; telefonun 3 Megapiksel kamera ile WI-FI bağlantısına sahip olacağı da söylentiler arasında. Yeni bilgiler ulaştıkça sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz.


    Kaynak: Slashphone



    _____________________________




  • Özellik olarak biraz daha iyi olabirdi!!! ama dokunmatik olması bence iyi değil hep sorun yaratır bana
    _____________________________
    -
  • Bekliyoruz...
    _____________________________
  • bunda da linux olacak mı acaba??
    _____________________________
  • maşallah bu ne incelik
    _____________________________
    İçimdeki Şeytanın Ensesindeyim....
  • Güzel bir telefona benziyor. Bekleyelim, görelim.
    _____________________________
  • Fx57 hocamın can sıkıntısı var galiba bu aralar, ya da işleri var... Umarım kötü birşey gelmemiştir başınca. 2 gecedir yazı yazmıyor maalesef. Böyle olunca da DH, cep telefonu forumuna benziyor...
    _____________________________
    AMD'nin şirket politikası artık en hızlısı değil, en uygun işlemcileri üretmek olacak... Ancak işlemci bazında en iyisi olmasa da, kendi chipset birimi ve grafik birimini AMD işlemci ile bir arada kullanmak en iyi oyun sistemi olabilir...
    (9850+790FX+SB750+R700(4870X2)
    DAİMA AMD (Benim için.)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Güzel cihaz ama fazlasıyla iPhone'a benziyor. Motorola daha özgün tasarımlara gitmeli.
    _____________________________
  • motorolayı oldum olası kötü menüsüyle anarım o yüzden yanından bile geçmem... alacak onca telefon varken... amerikalılar bu işi pek beceremiyo mu ne!!!
    _____________________________
  • Offfffffff yeni bilgi yok mu bu tel hakkında..

    _____________________________
    xepfkli...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Batuist

    motorolayı oldum olası kötü menüsüyle anarım o yüzden yanından bile geçmem... alacak onca telefon varken... amerikalılar bu işi pek beceremiyo mu ne!!!


    haklısın hocam menüsü çok kötü . . . motorolanın sadece modelini (v300) kullandım oda bu sebeplerden dolayı kısa sürdü zaten . . .
    _____________________________
    27 Ocak 2008 üyesi...
    Ama hala imzası Y.O.K
    Benime birgün imzam OLACAK . . .
  • quote:

    Orjinalden alıntı: birolayd

    Offfffffff yeni bilgi yok mu bu tel hakkında..




    Evet merak uyandırıcı bir model
    _____________________________
  • İphone-İ900 tarzı bir telefon olacak galiba.
    _____________________________
  • Ne alakası var iphonela iphonedan 2 tane E10 çıkar
    _____________________________
    KAYITLI LİNUX KULLANICISI #400940
    MECBUR DEĞİLSİN!!!
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.