Şimdi Ara

BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    BU KADAR GICIK BİR OPERATÖR OLMAZ


    olur oda vodefone
    _____________________________
  • Her güzelin bir kusuru olurmuş buda vodafone'un kusuru olsun
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cenkozi

    Her güzelin bir kusuru olurmuş buda vodafone'un kusuru olsun

    _____________________________
  • gerçekten çok kötü bir alt yapısı var gıcık olmamak elde değil.türkiye şartlarına ayak uyduramadı.milleti geyik yerine koydu...bu gidişle telsimi arar olduk.değişim oldugundan beri değişen tek bir şey yok kısacası vodafone türkiyede yokk.konu bu kadar açık ve nettir.bunun tek sebebide yabancı ülkelerden getirilen ceo lardır.türkiye şartlarını bilmiyorlar.
    _____________________________
  • bazı kampanyaları çoğu kişinin işine yaramayan cinsden bende gıcık oluyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi konyaspor207 -- 29 Mayıs 2008; 22:58:52 >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.