Şimdi Ara

- PURE ACOUSTICS HOME THEATER SET CLUB - (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
772
Cevap
4
Favori
69.152
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1...19...36373839
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • selam spark modelini yeni aldım denon 1311 ile, henuz gelmedi, acaba extra sub almalımıyım?, birde spark modelinden memnunmusun?
    _____________________________
  • Merhaba,

    Eve bir sinema ses sistemi almayı düşünüyorum ancak ses sistemlerinden pek anlamıyorum. Ses sistemini 30 m2'lik ufak bir odaya kuracağımdan ve malum apartman şartlarından yüksek ses çıkışı olan sistemlerden çok kaliteli sese sahip sistemlerden almayı planlıyorum. Mediamarkt'ta çalışan arkadaş
    - Pure Acoustics Supernova 5 center ,
    - Pure Acoustics Supernova 5 front ,
    - Pure Acoustics Supernova 5 surround ,
    - Yamaha HTR-6230/B

    ses sistemini tavsiye etti. Sizce bu ses sistemini 1000 TL'ye almalıyım? Anlayan arkadaşlar yardımcı olabilirlerse sevinirim.
    _____________________________
  • Arkadaşlar;

    Bende slim dream set ve SLW10 mevcut. 400 TL ye satmayı düşünüyorum. İlgilenen olursa diye buraya yazayım dedim.
    _____________________________
  • konuyu hortlatayım bende dream 77 var nad c 372 amfiyle sürüyorum ses müthiş.
    _____________________________
  • herkese slmlar
    PURE ACOUSTİCS PROXIMA 60 5.1 PAKET HOPARLÖR SİSTEM
    bu sistemden almayı düşünüyorum,bunu en ucuz nerde bulabilirim?varmı bir fikri olan,sirkecide 1200 tl
    ve alıp kullanan varmı
    _____________________________
  • merhaba hocam türkiyede pure kullanları bulmak çok zor onun yerine biraz daha koyup daha iyi bir set alabilirsiniz
    _____________________________
    AMFİ: FX AUDİO D 802 / SPEAKER: SONY SS-M33 / CEP : GENERAL MOBİLE GM5 / FOTOĞRAF MAKİNASI : NİKON L-310 / KULAKLIK: PLANTRONİCS EXPLORER 500 NOTEBOOK: ACER V3-772G / KABLO: TRANSPARENT THE LİNK RCA / PHİLİPS RCA / TECHLİNK RCA / SUPRA USB / AUDİOQUEST G2 / BLUETOOT HOPARLÖR : NOVNES 1453
  • anladım,sistemin dış görünüşü tasarımı da hoşuma gittiğinden düşündüm
    _____________________________
  • speedy_gonzaless kullanıcısına yanıt
    ben yakında bu sistemi alabilirim sadece on frontlarını kullanmak için stereo sistem kurmayı düşünüyorum ama hopları dinleme deneme şansım yok sn des_955 de dediği gibi prureleri kullananı bulmak zor bu seti hatta bu markanın serilerini diyebilirim ama şöyle bir düşüncem var şimdi ben goldmaster s-4700 seti kullanıyorum pio 322 ile sinema olarak ses olarak çok memnunum beklentilerimi fazlası ile karşıladı ve şaşırttı diyebilirim tabi ses sonsuz göreceli bir durum.. ee bu marka biraz daha marka gibi benim için biraz hada iyi çıkarsa müzik için çünki ses biraz daha önemli benim için dahada bir şey istemem kullanacağım amfide stereo olacak bakalım sistemi kurarsam paylaşırım...
    _____________________________
    TV:LG 50pb690-Luxor 40L600D-vivibright f-30/UYDU:Digitürk Humax DCR HM-9504HD-Tivibu Vestel S7830/MP: Xiaomi mi box s4-k/AVR:SONY STR DH-550/HOPARLÖR:MAGNAT 102,252,800-SONY sa-w2500-/TELEFON:General Mobile 20/AĞ:TP-Link wd9970




  • Merhaba pure acoustic Junior ile qx serisi arasında kaldım hangisi daha iyidir genelde güncel pop ve bass agırlıklı müzik dinliyorum lakin ses kalitesi daha önemli benim icin junior alırsam yanında sub 1150 aktif subwoofer da var ama qx sadece iki kule ve surroundlar ikiside aynı fiyatta hangisini tercih etmeliyim
    _____________________________
    i5-2500k@4.50Ghz OCZ Vendetta 2 Cpu Cooler and AC Mx4 Termal Compound*-*MSI P67A-GD65 MotherBoard*-*GSKİLL Ripjaws 4*4GB 1866 Mhz DDR3*-*R9 280x Vga *-*Tagan Force II 800 Watt PSU*-*512GB NVME SSD*_*1Tb Caviar Black*-*2Tb Seagate HDD
    Dark N10 Case
  • slm bu slım dream sistem den buldum alayım diyorum dream77 lerde vardı aklım ama onlara yerim yok bunlar ancak oluyor benim eve birde salon küçük zaten slw 10 subda var aynı sub dan tavsfilm için tavsiye edermisniz suan omkyo ların gri renklı 100w lıkları var 103 seri olanlar var aralarında fark olurmu suankı sistem ile
    _____________________________
    [color=
  • Benide ekleyin bendede proxima 60 var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • speedy_gonzaless kullanıcısına yanıt
    Hocam bende var bu set seninle aynizamanda almisim bende sony lbt 80av nin kolonlari ve sony strdh 520 ile kullabiyorum sanki eski sonylerin sesi bana daha iyi geldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1...19...36373839
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.