Şimdi Ara

Premier Dvd-Divx Player Denedim, Görüşlerim Olumlu (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
2
Favori
20.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sg19

    3 gün önce Tansaştan pht-55 aldım (69 YTL 12 taksit) bu gün iade edeceğim. Kumandası çok kötü. Cihazın burnunun dibine kadar girmeyince almıyo ayrıca tuşları takılı kalıyo. Kumandanın tuşlarına basa basa sinir oldum artık neredeyse parçalayacaktım. Kimseye bu cihazı tavsiye etmiyorum...


    Bende de pht 55 var . Kumandası gayet iyi çekiyo tuşlarda takılma falanda yok.
    _____________________________
  • açıy
    quote:

    Orjinalden alıntı: ince20

    arkadaşlar mrh.bir şey sorucam ama bu da hiç bişey bilmiyor demiyin lütfen.bir cd içinde 5 tane türkçe dübljlı film olan cdlere ne deniyor.ayrıca bu bahsettiğiniz primer dvd bu cdleri okuyormu.lütfen cevlarsanız sevinirim.teşkrler.

    or arkadasım merak etme...

    Bende pht -58 aldım hakkaten kumandası felanda kalite duruyor 64 ytl carrefourda tavsiye ederim...

    hele usb ve card readerı sorunsuz calısıyor...Ne bileyim gün gelirde dvd lazeri sorun yaratırsa yada okumazsa bir filmde takarım en baba lg dvd-writera pc den usbye atar izlerim...

    Şahsen ben bilgisayardan divx indiriyorum dvd ye arsivliyorum izlemek istedigimde 4gb usb bellegim var ona atıyorum ondan izliyorum premierde ne gerek var dvdyi yormayaki...

    Tavsiye ederim sonuc olarak...
    _____________________________
    .




  • Arkadaşlar size bişey soracağım; lostu bilgisayarda izleye izleye sıkıldım. dvd player almayı düşünüyorum. rahat izleyebilir miyim? alt yazı problem olur mu ? her bölüm teker teker sıraya dizilirmi izlerken ?

    yardım edenlere teşekkürler şimdiden.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gD

    Arkadaşlar size bişey soracağım; lostu bilgisayarda izleye izleye sıkıldım. dvd player almayı düşünüyorum. rahat izleyebilir miyim? alt yazı problem olur mu ? her bölüm teker teker sıraya dizilirmi izlerken ?

    yardım edenlere teşekkürler şimdiden.

    Piyasada LOSTu hiç sorun olmadan ve istediğiniz sırayla izlettirecek onlarca ürün var.
    _____________________________
    Forumlar da olmasa, kazıklar daha ala
  • Ben premir'in pht 55 modelini kullanıyorum. Migrostan 49 ytl'ye almıştım. şu an 70 ytl'ye satılıyor. Üründen gayet memnunum. tüm formatları sorunsuz çalıştırıyor. Benzer ürünlere kıyasla en iyisi bence. bilgisayarımın dvd-romunun ve dvd rw nin okuyamadığı çizik diskleri bile okuyabiliyor. görüntü kalitesi bence fena değil. ama daha iyi bir görüntü istiyorsanız, Ürünün kullanma kılavuzunda, "daha iyi görüntü kalitesi almak için s-video kablosu kullanın" yazıyor. yada iyi bir skart kablosu kullanın. çünkü ucuza aldığınız 2-3-5 ytl ye aldığınız skart kablolarının arkalarındaki pinlerin birçoğu işe yaramıyor. adam gibi bir skart kablosu ya da s-video kablosu almak isterseniz karşınıza 20-25-30 ytl gibi abartılı fiyatlar çıkıyor. ürün zaten 49 ytl :D . Tek sorun bazı divxlerin altyazılarını okuyamaması. nedenini inceleme fırsatı bulamadım. bilen arkadaşlar belirtirlerse çok sevinirim.
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kalem-kitap


    quote:

    Orjinalden alıntı: gD

    Arkadaşlar size bişey soracağım; lostu bilgisayarda izleye izleye sıkıldım. dvd player almayı düşünüyorum. rahat izleyebilir miyim? alt yazı problem olur mu ? her bölüm teker teker sıraya dizilirmi izlerken ?

    yardım edenlere teşekkürler şimdiden.

    Piyasada LOSTu hiç sorun olmadan ve istediğiniz sırayla izlettirecek onlarca ürün var.

    Hiç ilgilenmediğim için bilmiyorum. hangi ürünü önerebilirsin bana ?
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: lynrdskynrd

    BU YAZIYI YAZMA SEBEBİM BENİM GİBİ DVD VE DİVX SEVER ARKADAŞLARIN HER ZAMAN MUALLAKTA KALDIĞI BİR DURUMA AÇIKLIK GETİRMEKTİR.. UZUN ZAMANDIR DVD VE DİVX FİLMLERİMİ PC DE İZLEMEKTEYDIM..GÜNÜN BİRİNDE EVDEKİ MEVCUT DVD PLAYER BOZULUNCA UCUZ OLSUN GÜZEL OLSUN PRENSİBİYLE DVD PLAYER ALMAYA GİTTİM..SABA MARKA DVD PLAYER ALDIM....2004 TEN ÖNCE ALDIGIM VE ARŞİVİNİ YAPTIGIM ÇOĞU DİVX FİLMİ OYNATMADIGINI FARKETTIM....ELİME CD CASE I MI ALIP ÜRÜNÜ DEĞİŞTİRMEYE VE NE KADAR DİVX PLAYER VARSA DENEMEYE KARAR VERDİM...BIKMADIM USANMADIM(TRİSTON-SABA-PHİLİPS-PİRANHA-MİNTON V.S) VE EN SONUN DA PREMİER İN KART OKUYUCULU USB GİRİŞLİ ÜRÜNÜNÜN NE KADAR DİVX FİLMİM VARSA OYNATTIGININ FARKINA VARDIM..HATTA BEN BU İŞLEMLERİ YAPARKEN BENİ İZLEYEN BİRKAÇ MÜŞTERİNİN DE HEMEN O ÜRÜNDEN ALDIGINI HATIRLATIRIM...BENIM SIZE DENEYSEL OLARAK YAŞADIĞIM BU TECRÜBEYİ ANLATMAK İSTEDİM..75 MILYONA ÇOK AMAÇLI BİR DVD DİVX PLAYER (PREMİER) DAHA NE DİYİM :))



    bu dvd playerin aynısını bugün bende aldım arkadaşın söyledikleri doğru menü türkçe ne taksan okuyo evdeki dvdleri usanmadan teker teker denedim hepsini okuyor dvdlerde dandik dundik cdlerdi problemsiz okuyor usb girişini denemedim ama mms kart okuyucuda problem yok 5.1 ses çıkışında problem yok malzama kalitesi gayet iyi makinanın kasası standart büyüklükte ama ince güzel ekranındaki yazılar iyi diğer marka dvd playerler gibi tam cd kapağının olduğu yerde yanan saçma sapan mabi kırmızı ışıklarda yok ürünün görünüşü gayet şık bazı yorumlarda dvd playerim ses yapıyor gibi şikayetler vardı bunda öle bi ses duymadım full fonksiyon kumanda mevcut alt yazı büyüklüğünü sormuş bazı arkadaşlar dvix filmlerde denemedim zamanım yoktu beyler ama dvd filmlerin alt yazıları gayet rahat okunuyodu beyaz fontta dvixleri de test eder yarın yazarım arkadaşın morali bozulmasın ama ben bu ürünü metro gross marketten 49 ytl ye aldım aynı ürün kipada 75 ytl idi
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: msaltik

    bu ürün de HDMI çıkış var mı?
    ben yine naçizane bir öneri de bulunayım, yaklaşık 2 aylık bir kullanıcı olarak. 113/12 YTL olacek şekilde. Trident H-2304, cd seçmez, dvd seçmez, DL DVD'ler de dahil, harici HDD okur, USB, SD kart girişleri var çok hızlı ve sessiz. aynı isimle açılmış konu başlığındaki incelememi bi okumanızı tavsiye ederim.

    anladığım kadarıyla üründe HDMI çıkış yok, o yüzden bu msjı atma gereği hissettim



    evet bu üründe HDMI çıkışı yok

    fakat bendede HDMI uyumlu tv yok :D şaka bi yana HDMI çıkışlı trident marka modelini hatırlamıyorum dvd player kipada 79 ytl idi isteyen arkadaşlar orda görebilirler
    _____________________________
  • _____________________________
  • Bu üründe altyazı fontu menüden değiştirilebiliyor mu arkadaşlar? yani altyazı büyüklüğüyle falan oynayabiliyor muyuz?
    _____________________________
  • 2 sayfa yazı yazılmış , konuyu açan arkadaşa en az 4 defa sorulmuş altyazı büyüklüğü , ama cevap verilmemiş. çok enteresan gerçekten. bu tür durumlar forumun kalitesini düşürüyor maalesef. özellikle bir konu açıp bilgilendirme yapılıyorsa , birazcıkta takip edilmeli.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .TaneR.

    premier, sinbo, king, watson, sunny en dandik markalardır. yanaşmayın derim.


    şimdi bunu neye dayanarak hangi bilgi ışığında hangi elektronik bilgi esasına dayanak yada tecrübe ışıgında dandik olduğunu söylüyorsun.
    kalite nedir
    yaklaşmayalımda neden neiçin

    şimdi eleoktronik kısınmda yaklaşık olarak tecrübe eettiğim parçaldığım kablo ile güncelleme yada cd yada birçok dvd player içini açıp bakmış ve hiçbirşeyden anlamayan sırdan bir insan olaraka sana şunları söyleyebilirim philips ve minton aynı boardı kullnıyor q1398e lg ve sacrlet aynı boardı kullanıyor vadis 900 serisi... yani iyi marka dandik marka aradaki fark nedir aynı boardı kullnamalrımı yada para farkımı

    lütfen bizi aydınlat arkadaşım
    _____________________________
  • arkadaslar foruma yeni uye oldugum icin ancak yazıyorum. gecen hafta premier pht 55 aldım ve aynı gun iade ettim. goruntu kalitesi hic tatmin edici degil. bir kere daha boyle ucuz ve adi mallara kanmamak gerektigine kanaat getirdim. eger her seyi okuyan-acan bir dvd player arıyorum, goruntu kalitesi sorun degil derseniz ne ala, ancak yinede genel bir degerlendirme yapacak olursam tavsiye etmem.
    _____________________________
    without pain and sacrifice, we would be nothing...
  • Öcüüüüü... Aha hortladı
    4 yıldır uyuduğun yeter.

    Arkadaşlar bu premier pht-58 cihazı mkv'yi oynatır mi acaba. Prison Break'ı flash belleğe atıp birisine vereceğim izlemesi için. Divx oynatıyormuş bu cihaz. Diziyi indirirken divx olduğunu nasıl anlayacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğru söyleyen adam

    Öcüüüüü... Aha hortladı
    4 yıldır uyuduğun yeter.

    Arkadaşlar bu premier pht-58 cihazı mkv'yi oynatır mi acaba. Prison Break'ı flash belleğe atıp birisine vereceğim izlemesi için. Divx oynatıyormuş bu cihaz. Diziyi indirirken divx olduğunu nasıl anlayacağız.

    İndirilecek film, dizi vb. genelde video, ses bilgileri NFO adı altında verilir.Bu bilgilerin verildiği yerlerden indirme yaparsanız sıkıntı olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manolpan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğru söyleyen adam

    Öcüüüüü... Aha hortladı
    4 yıldır uyuduğun yeter.

    Arkadaşlar bu premier pht-58 cihazı mkv'yi oynatır mi acaba. Prison Break'ı flash belleğe atıp birisine vereceğim izlemesi için. Divx oynatıyormuş bu cihaz. Diziyi indirirken divx olduğunu nasıl anlayacağız.

    İndirilecek film, dizi vb. genelde video, ses bilgileri NFO adı altında verilir.Bu bilgilerin verildiği yerlerden indirme yaparsanız sıkıntı olmaz.

    Hocam divxplayerın üstünde divx, mp4 yazıyor. Dizinin NFO bilgisine baktım. Mp4 yazıyor bi de parantez içinde xvid yazıyor. xvid olması birşeyi değiştirir mi
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doğru söyleyen adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: manolpan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğru söyleyen adam

    Öcüüüüü... Aha hortladı
    4 yıldır uyuduğun yeter.

    Arkadaşlar bu premier pht-58 cihazı mkv'yi oynatır mi acaba. Prison Break'ı flash belleğe atıp birisine vereceğim izlemesi için. Divx oynatıyormuş bu cihaz. Diziyi indirirken divx olduğunu nasıl anlayacağız.

    İndirilecek film, dizi vb. genelde video, ses bilgileri NFO adı altında verilir.Bu bilgilerin verildiği yerlerden indirme yaparsanız sıkıntı olmaz.

    Hocam divxplayerın üstünde divx, mp4 yazıyor. Dizinin NFO bilgisine baktım. Mp4 yazıyor bi de parantez içinde xvid yazıyor. xvid olması birşeyi değiştirir mi

    Değiştirmez.Divxle xvid aynı zaten.Xvid, divx in yasal olmayan şekli.Divx oynatan her player xvid olan dosyalarıda oynatır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manolpan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğru söyleyen adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: manolpan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Doğru söyleyen adam

    Öcüüüüü... Aha hortladı
    4 yıldır uyuduğun yeter.

    Arkadaşlar bu premier pht-58 cihazı mkv'yi oynatır mi acaba. Prison Break'ı flash belleğe atıp birisine vereceğim izlemesi için. Divx oynatıyormuş bu cihaz. Diziyi indirirken divx olduğunu nasıl anlayacağız.

    İndirilecek film, dizi vb. genelde video, ses bilgileri NFO adı altında verilir.Bu bilgilerin verildiği yerlerden indirme yaparsanız sıkıntı olmaz.

    Hocam divxplayerın üstünde divx, mp4 yazıyor. Dizinin NFO bilgisine baktım. Mp4 yazıyor bi de parantez içinde xvid yazıyor. xvid olması birşeyi değiştirir mi

    Değiştirmez.Divxle xvid aynı zaten.Xvid, divx in yasal olmayan şekli.Divx oynatan her player xvid olan dosyalarıda oynatır.

    Hocam çok teşekkür ederim yardımınız için. Sağlıcakla kalın..
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.