Şimdi Ara

elmasepeti kılıflar ve çeşitli ürünlerde indirim var (iP5/5s speck,ozaki...) (sıcak) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.392
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
3 oy
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • elma sepeti beni aramış ulaşamamış geri döndüm aradım ellerinde 3 lü jelatin kalmamış 2 adet almıstım biz size 8 adet ayrı ayrı yollayacagız dediler ne kadar ilgili bir firma bugun bimeks le yaşadıgım tartısmadan sonra vallahi dedim helal olsun sizin gibi firmaya
    _____________________________
  • 5/5s için speck marka kılıf olsaydı alacaktım. Mail attım, 3 tane model varmış ellerinde 10 tl fiyatla isteyen olursa diye yazıyorum.

    Arkası cepli olan, hem arka hem on olan(pembe idi görselde farklı renk var mi diye sordum),akustik olan kılıf

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Elma sepeti müşteri memnuniyetine çok önem veren bir firma. Birçok alışverişim oldu. Daha önce defalarca bunu tarafıma kanıtladılar. Böyle agresif indirimleri çok yapıyorlar. Özellikle paket hasarlı ürünleri yarı fiyatından aşağı aldım kaç kere.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bende aldım, ekran koruyucu alacaktım ama ozaki kılıfların içinden ekran koruyucu çıktığı için kılıf aldım. umarım sırf kılıfı yollamazlar. yani belki ondan fiyatı 4,90 tl'dir kılıfın, o zaman kötü olur benim için çünkü asıl amacım ekran koruyucu almaktı, ozaki marka ekran koruyucu da 4,90 tl'idi. bakalım artık.
    _____________________________
  • westblood kullanıcısına yanıt
    Açıklama da ne yazıyorsa o sekilde geliyor. Icinden almazlar yani ekran koruyucuyu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanGD

    Açıklama da ne yazıyorsa o sekilde geliyor. Icinden almazlar yani ekran koruyucuyu.

    valla geçen sefer benim iki tane s3 ve note kılıfından yazdığı halde çıkmadı. ama söyleyince gönderdiler. gerçi o gönderdikleri de i phone ekran jelatini çıktı. sonra yine söyledim vbu sefer doğrusunu gönderdiler
    _____________________________
  • Ürünler geldi bana, eksiksiz olmasının dışında ozaki kapların içinden markası belli olmayan ekran koruyucu da ekstradan çıktı yani 2 adet ozaki 2 adet muvit kılıf aldım. içinden 2 adet ozaki 2 adet muvit 2 adet belirsiz marka ekran koruyucu çıktı. Toplamda 6 adet ekran koruyucu ve 4 adet kılıfı kargo dahil 25,50 tl'ye aldım. Yani tanesi 2,55 tl'ye geliyor her parçanın Kılıfların birer tanesini arkadaşıma verecem. Asıl amacım ekran koruyucu almaktı zaten kendime. Kılıflar ile ekran koruyucular aynı paraya satıldığından direk kılıf aldım. Korktuğum olmadı. Kılıflar ekran koruyucularla beraber geldi, fazlasıyla hem de Ekran koruyucu yedeklemek için iyi bir fırsat. Dandik ekran koruyucalar bile 5 tl'ye satılıyor ki onlar hiç kullanılmıyor, acayip kir tutuyorlar. Ozaki'nin ekran koruyucuları iyi. Şimdi o takılı zaten bende. Muhtemelen muvit'inkiler de iyidir. Bu siteden almaya tereddüt edenler varsa alabilir. Ben sorun yaşamadım. İyi markaları baya ucuza aldım.
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.